tiistai 17. heinäkuuta 2012

Mansikkahaaste!





Lila Lakka paiskasi mua tämmösellä mansikkahaasteella, kiitos <3
Täältäpä siis lähtee paukkumaan.

 1. Kiitä tunnustuksen antanutta bloggaajaa.

 2. Kopioi teksti ja ruksaa kohdat jotka sopii suhun.
 3. Linkkaa 8 bloggaajaa ja toivo että hekin laittavat haasteen eteenpäin.


[ ] Minulla on silmälasit. Pitäs olla. Oon puolisokia oikiasti.
[ ] Olen blondi.
[x] Tiedän ainakin yhden kaimani
[ ] Tiedän, missä on Kälviä.

[ ] Olen kaksikielinen.

[x] Olen riippuvainen netistä.
[ ] Olen riippuvainen huulirasvasta.
[x] Olen riippuvainen.
[ ] Olen ainoa lapsi.
[x] Minulla on pitkät hiukset.
[ ] Minulla on lyhyet hiukset.
[ ] Olen kalju ja karvaton.
[x] Minulla on villakoiria sänkyni alla.
[x] Asun omassa kämpässä.  Lasketaanko että asun avopuolison omistamassa asunnossa?
[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[x] Seurustelen.
[ ] Olen ainakin yhden bändin suuri fani. Missä menee fanin ja suuren fanin raja?
[x] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat.
[ ] Mielestäni Johnny Depp on ihana.
[ ] Eipäs kun Leonardo DiCaprio on ihana!
[x] Inhoan hernekeittoa.
[x] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[x] Inhoan pinaattikeittoa.
[x] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[ ] Olen mielestäsi kaunis.
[x] Olen pitkävihainen.
[ ] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana.
[ ] Minulla on oma huone. 
[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.
[ ] Omistan lökäpöksyt.
[ ] Olen rokkari.
[ ] Olen poppari.
[ ] Olen hoppari.
[ ] Olen punkkari.
[ ] Olen hippi.
[ ] Seuraan muotia.
[x] Meikkaan.
[x] Lakkaan kynsiä.
[x] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[x] Minulla on lävistyksiä.
[ ] Minulla on tatuointi. Mutta tänä kesänä ajattelin hommata ekan!
[ ] Pidän Antti Tuiskusta.
[x] Pidän lapsista.
[ ] Tiedän, mikä minusta tulee isona. No en kyllä tiiä mutta tiiän mikä haluaisin olla isona.
[x] Olin viime kesänä kesätöissä.
[ ] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[ ] Asun pääkaupunkiseudulla.
[x] Olen ratsastanut hevosella.
[x] Pidän saunomisesta.
[ ] Olen käynyt tänään suihkussa.
[x] Olen tyytyväinen nimeeni. Oon kyllä mutta voisin silti ihan huumorin vuoksi vaihtaa Hallaksi.
[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.
[x] Minulla on ajokortti. On joo, sillä vaan tee palio mittää ku oo voimassa. Mutta saan ajaa kakspyöräsellä moottorivehkeellä.
[x] Poltan.
[ ] Olen absolutisti.
[x] Vanhempani ovat eronneet.
[ ] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[x] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.
[x] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.
[ ] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.
[x] Kuuntelen nyt musiikkia.
[x] Olen yksin kotona. Paitsi onhan hössensösse kotona.
[x] Tunnen ainakin yhden homon. 
[ ] Olin uutenavuotena selvinpäin.
[x] Olen käynyt baarissa viimeisen puolen vuoden aikana. MINÄKÖ?????
[x] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[x] Minulla on paljon kavereita.
[x] Olen onnellinen. Ajoittain.
[ ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[x] Tykkään jäätelöstä.
[ ] Olen lukiossa.
[ ] Onnennumeroni on 5.
[ ] Olen ollut ihastunut opettajaani.
[ ] Minulla on sininen hiiri.
[ ] Minulla on musta koira. Jos koira on oikeen törkynen.
[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[ ] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[ ] Todistuksessa minulla oli käytös 10.
[x] Juon monta litraa päivässä.
[ ] Pidän maidosta.
[ ] Olen allerginen eläimille.
[ ] Olen allerginen ruoka-aineille.
[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[x] Tämä on tyhmä.
[ ] Ulkona on pimeää.
[ ] Pelkään pimeää.
[ ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[x] Meillä ei ole akvaariota.
[ ] Meillä on iso talo.
[ ] Asun omakotitalossa.
[x] Asun kerrostalossa.
[ ] Asun rivitalossa.
[x] Juon kahvia.
[ ] Pidän kahvista.
[ ] Tiedän missä on Ähtäri.
[ ] Olen käynyt Ähtärissä.
[ ] Ähtäri on kiva paikka.
[ ] Asun Ähtärissä.
[ ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.
[x] Minulla ei ole aavistustakaan missä on Ähtäri.
[x] Meillä on kannettava tietokone.
[x] Ja webkamera!
[x] En osaa käyttää kahvia. Osaan juoda kahvia. Litroittain. En vaan osaa nauttia siitä.
[ ] Minulla on ankara kasvatus.
[ ] Minulla on duffelitakki. 
[x] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää...
[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.
[x] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia. Riippuu varmaan keltä kysyy mutta mun käsityksen mukaan kultareunaset lautaset on "hienoja". Ite en piä minnään.
[x] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret. Ainaki mää luulen niin.
[ ] Taulut ovat rumia.
[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[ ] American Piet ovat hyviä.
[ ] Tämä on pisin tekemäni rastikysely. 
[ ] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[x] Minulla on digitaalikamera.
[x] Juon teetä.
[ ] Vihreä tee on parasta.
[x] Tykkään Sims-peleistä.
[ ] Minulla on Sims2. So last season.
[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.
[x] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.
[ ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja.
[ ] Minulla on rotta.
[x] Olen pitänyt rottaa sylissä.
[ ] Rotat ovat inhottavia.
[ ] Minulla on kiire.
[ ] Muut ovat nukkumassa. 
[ ] Olen aamuvirkku.
[x] Eipäs kun iltavirkku.
[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[x] Minua on sanottu kauniiksi.
[ ] Vatsani on kipeä.
[x] En aio mennä tänään kouluun.
[ ] Säälikää mua!
[x] Minulla on veli ja sisko. Biologisia ja puolikkaita ja itsehankittuja.
[ ] Olen keskimmäinen lapsi.
[ ] Hahaa, mulla on pikkusisko!
[ ] Serkkuja minulla on yli 20.
[x] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[x] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[x] Pidän äidinkielestä.
[x] Olen hyvä äidinkielessä.
[ ] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä.
[x] Olen puhunut tänään puhelimessa. Ja hommasin siinä sivussa itelle vähän duunia <3
[x] Olen kiva.
[x] Olen varmasti.
[x] Äläkä väitä vastaan. No väitä vaan.




Ja munko pitäs muka keksiä 8 bloggaria tähän? Ei saa naurattaa. Koska en lue kauhian monia blogeja joille tahtosin mansikoita syytää nii saatte tyytyä vähempään. Mulla ei myöskään oo ikinä ollu näin paljo ongelmia bloggerin kans ku tän postauksen ainana, mä en oikiasti jaksa rueta tappelemaan muotoilun sun muun kans.


Another Day, Another Wayn Miia
Läpäläpämaan Samantha


....Sitte iski kamala tyhjyys. Pitäkää tunkkinne <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.