keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Paranoiaa vai ei?

 Musta on tuntunu jo jonku aikaa että jo(t)ku(t) tietää (tai luulee tietävänsä) liikaa mun elämästä ja tekemisistä. Itse asiassa mää tiiän että näin on. Osaan aika varmasti jopa nimetä muutamia. Nimilistassa on semmosia jotka saa aivan kaikin mokomin stalkata mua menemään ja olla selvillä siitä mitä mun päässä liikkuu, mutta sitten on enempi niitä joiden ylitsevuotavaa mielenkiintoa mun (ja erityisesti mun kavereiden) tekemisiin ja menemisiin en vaan jaksa ymmärtää. Varsinkin kun nämä nimeltämainitsemattomat ihmiset on itse valinneet että poistuivat mun elämästä.
 Välillä huomaan löytäväni itsestäni suuremman luokan salaliittoteoreetikon kun pyörittelen mun listaa ympäri ja ylösalaisin ja mietin ihmisten motiiveja ja yhteyksiä toisiinsa ja tapahtumiin. Ja että miksi jotku näinkin pitkien aikojen perästä jaksaa alkaa perseilemään? Ku ite kuiten hyvin pitkälle oon sitä mieltä jos en tule jonku kans toimeen/en pidä jostain/vihaan jotain/younameit niin sitte ei tarvi vaivata päätä niiden asioilla ja esineillä. Poikkeus sääntöön on se jos henkilöt alkaa tarkotuksella hieromaan olemassaoloaan mun naamaan. Siinä vaiheessa mulla tuppaa roihahtamaan koko metällinen mäntyjä käpyineen ja risuineen.
 Enkä mä jaksa ymmärtää miksi ihmiset, joilla on jotaki mua vastaan, purkaa sen mun ystäviin. Haistakaahan nyt vittu ja kasvattakaa munat. Ja tulkaa kertomaan omalla nimellä päin naamaa mikä on ongelma. Ennen se kerrottiin vessan seinällä, anonyyminä toki, ja nyt blogin kommenteissa, edelleen anonyyminä. Mutta internet on siitä kivempi ku vessan seinä että IP-osote. Sen voi muuten jälestää. Salapoliiseilu on kiva harrastus, kun on hyvä salapoliisiporukka. Varsinainen Viisikko ^^
 Mutta hei, sinä kiva stalkkeri, minä tiiän että et kyttää mua pahat mielessä, joten feel free to continue, en mää pahastu. Mutta voit sääki kysyä suoraan. Saatan hyvinki kertoa.

 Musta ois niiiiiiin hulvatonta linkata tähän Paranoid, mutta too obvious. Joten saatte jotain muuta.

 Ja koska tikulla silmään sitä joka vanhoja kaivelee niin vassokuu:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.