torstai 5. heinäkuuta 2012

Sydämellä on syynsä joita järki ei tiedä.

 Rakkaus. Se on hassu juttu se. Helvetin monimuotoinen myös.
 Mä olen aina tykänny siitä ite rakastumisvaiheesta. Kaikki se punastelu ja sydämentykytys. Tai no, mä en harrasta punastelua, mutta jos harrastaisin niin se ois varmaan aika kivaa. Joskus nuorempana rakastuin (okei, ihastuin, mutta kutsutaan nyt rakkaudeksi) ihan vaan siitä ilosta että rakastuminen on mahtavaa. Nii, sitähän voiki ihan ite päättää kehen rakastuu... Nojoo. Kai se ajatus oli kuitenki se tärkein. Sanotaanko että jos järjellä ois tekemistä asian kans niin en luultavasti olis tässä tilanteessa. Järki ja rakkaus ei vaan mahdu mun päähän yhtäaikaa.
 Ehkä kaunein juttu mitä mulle on rakkaudesta sanottu on peräisin mun homobestiksen näppikseltä, lainaus Peter McWilliamsilta.
 "It is a risk to love
 But what if it doesn't work out?
 Ah, but what if it does?"

 Muutenki V on se joka on puhunu mulle ehkä eniten ever tolkkuja asioita rakkaudesta. Kuten sen että jos se ei satu niin se ei oo rakkautena kyllä mistään kotoisin. Totta toki, mutta jos se sattuu koko ajan nii ei se oo hyvä silloinkaan, mun mielipide. Silti mä ajattelen että kun aletaan rakastamaan niin sitte kans rakastetaan, se on kaikki tai ei mitään. Väistämättä siinä myös joskus joutuu ottamaan sitten turpaan, mutta kuten sanottua, jos se ei satu...
 Tietenni rakastaminen on parhautta silloin kun saa ihan vastarakkauttaki, mutta onhan sitäkin nähty että ei saa. Se on sitä turpaan saamista se, elämä lyö pulkalla naamaan. Ei se kivaa ole mutta se joko vahvistaa tai siihen tottuu. Melko varmaksi voin kuitenki luvata että joskus se pulkkakin särkyy, ja sitä huomaa ettei jäänykään ilman rakkautta. Ja jos alakaa tuntumaan että pulukka on naamassa liian usein nii kannattaa kurkata peiliin. Niin määki tein.



 "Rakkaus on sarja pieniä kuolemia."

 "Rakkaus on kuin vanha mopo.
 Kun sen saa käyntiin
 huomaa ettei jarrut toimi."

 "Rakkaus on vain sana
 kunnes joku antaa sille
 merkityksen."

 "Mikä tahansa on kaunista
 jos sitä rakastaa."

 "Sokea rakkaudesta 
 vai muuten vain
 höhlä hetken?"

 Ja sitten vielä läjä rakkausbiisejä. Viimesenä on ylläriveto jonka Kati mulle linkkas.

                                         




1 kommentti:

Kuiskaisit ees.