keskiviikko 25. joulukuuta 2013

2013

 Tein tämän saman haasteen viime vuodenvaihteessa, joten tehhään nytki.
 

 Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Kyllä se on vastattava tähän että Nikke. 

Teitkö jotain mitä et ole ennen tehnyt?
Varmaan moniaki juttuja, mainittakoon nyt se, että päädyin olemaan onnellinen maalla, mikä nyt tuli aika puskista :D

Oletko seurustellut vuonna 2013?
Jep. Ainaki kahesti. 
 
Paras muistosi kuluneelta vuodelta?
Niiiiiiin monia. Taas kerran festarihommat, Marikan comeback ja Niken tapaaminen.

Muutuitko?
Mä luulen että aika paljonki. Ainaki kadotin sen goottitytön mikä ennen olin.

Opitko uusia taitoja?
Minä en muista o.O en kai sitten mitään, mistä kovin ylpeänä kertoisin.
Hankitko tatuointeja tai lävistyksiä?
En yhen yhtä. Lävistyksiä nappailin pois pitkin vuotta, ja tässä vaiheessa jäljellä on tasan kielikoru ja reiät korvissa.

Synnyttikö kukaan läheisesi?
Viime metreillä kyllä.

Missä maissa kävit?
Ruotsissa. Pariki kertaa Haaparannassa. 
Vuoden suurin saavutus?
Pikkuisen vakaampi mielenterveys, ja ainaki toistaiseksi toimiva parisuhde. Saatoin myös alkuvuodesta kasvaa ihmisenä ja muuttaa omia näkemyksiä erään ihmissuhteen myötä.

Paras asia jonka ostit?
En mä ostanu itelle mitään järin siistiä, mutta oon aika tohkeissani joululahjoista joita ostin rakkailleni.

Mistä innostuit eniten?
Ihmisistä. Uusista ja vanhoista.

Mieluisin tv-sarja kuluneena vuonna?
Pretty Little Liars.
Paras musiikillinen löytö?
Alkuvuodesta keksin Amaranthen olemassaolon, siihen oon ollut aika tyytyväinen.
Mitä halusit ja sait?
Infernoni. Jota en kyllä ole loppuvuodesta kovin tiuhaan läsnäolollani kunnioittanut.
Mitä halusit, mutta et saanut?
Mä taisin saada kaiken minkä halusin. Tai jos en saanut, niin en ainakaan halua enää.
 
Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Juhlin synttärikaimani Vexationin kans meidän yhteisiä viiskymppisiä Mestassa, hyvässä seurassa luonnollisesti. Ja kaikkien drinkkitikkumiekkojen höystämämä.
 
Miten kuvailisit pukeutumistasi vuonna 2013?
Taas vois kai sanoa, että koko ajan oon valunu "normaalimpaan" suuntaan. Aikuisempaan, vois kai sanoa. Fiftarimekot oli mun suuri rakkaus varsinki kesällä. Kesällä tapahtu myös se ihme, että nähtiin päivä, jona mun pyykkinarulla ei roikkunu yhen yhtä mustaa riepua. Oon ruvennu käyttämään värejä. (Tätä kirjottaessa mulla on siniset farkut, punanen t-paita ja violetti huppari...)

Mitä sellaista haluaisit vuonna 2014 mikä jäi saamatta 2013?
Sen näyttää kai vain aika, kun en nyt heti mitään keksi. Isomman nukkekokoelman nyt sitten vaikka.

(ja taas! Olen pahoillani tekstinasettelun puolesta.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.