tiistai 30. lokakuuta 2012

Kysymyksiä

 Another day, another wayn Miia paiskasi mua tällaisella haasteella, ja koska en ole aikoihin mukamas vastaillut kysymyksiin niin mikäpä jottei. Eka kuitenki vähän sääntöjä.

1. Haastetun on kerrottava 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee vastata haastajan esittämiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä niille, ketkä haastaa itse.
4. Sitten haastetun tulee valita 11 seuraavaa bloggaajaa, joiden blogilla on vähemmän kuin 200 lukijaa.
5. Nämä onnekkaat bloggaajat tulee tägätä tähän merkintään.
6. Eikä sitten mitään takaisinhaastamista.


Ja eiku hommiin siis. Tässä siis ensin ne 11 faktaa minusta. Koitan keksiä semmosia mitä ei tästä blogista pienellä kaivamisella saisi muutenkin selville.

1. Näinkin ankeaksi ämmäksi mulla on aika vahva hoivavietti. Tämän vuoksi eksäni kutsui mua "pikku äidiksi".
2. Mä en oikeastaan ikinä katso kauhuleffoja, koska olen nössö ja mun psyyke ei kestä.
3. Kun puhe on fiktiivisen tarinan kehittelystä, niin mun mielestä ehdottomasti siisteintä on hahmojen luonti. Rakennan niistä aina tosi diippejä, ja puoletkaan taustoista ei tuu ite tarinasta selville.
4. Mä fanitin muksuna Arja Korisevaa. Se on muuten vieläki aika hyvä....
5. Mulle on viimeset kymmenen vuotta diagnosoitu kakssuuntasta mielialahäiriötä, mutta nyt päälääkärit on keksineet että mulla onkin epävakaa persoonallisuus. Ite en ihan vielä allekirjoita tätä.
6. Mä esitän tosi kovaa power metal- ja industrialtyttöä, mutta salaa (ja varsinki tän jälkeen tosi salaa...) mä tykkään aivan pöljänä Caramelldansenista. Ja pinkasta muita tosi omituisia biisejä.
7. Mä oon aina ollut tosi huono fanittamaan mitään julkkiksia, niinku nyt vaikka ala-asteella ku porukka hönki Leonardo DiCaprion ja BSB:n perään, mutta joskus 4 vuotta sitten löysin sen oman julkkikseni, jonka perään jaksan kuolata. Skinny <3
8. Mulla ja yhdellä mun rakkaimmalla ystävällä on vakaa tarkoitus ostaa Irlanti. Mutta historiankirjoja varten me aiotaan saapua valloittajina. Kumiveneellä.
9. Mä vihaan viiksiä. Ihan tajuttomasti. Tiiän tasan kaks mieshahmoa joille viikset sopii ja ne oli ja on Adolf Hitler ja Marco Hietala.
10. Mun hiusten oma luonnollinen väri on punertava vaaleanruskea, mutta kukaan ei oo nähny sitä yli kymmeneen vuoteen. Mä oon ehtiny olla sangen monen värinen sinä aikana, jos jaksasin ylläpitää niin oisin varmaan vieläkin joko kirkkaan punainen tai shokkipinkki/sähkönsininen, mutta koska musta on helppo niin musta on helppo.
11. Mä vihaan tiskaamista. Se on vihonviimeinen riesa minkä kukaan voi keksiä. MUTTA. Jos tiskaan jossain muualla ku kotona niin se on merkki äärimmäisestä rakkaudesta. Joskus 2008 olen kirjoittanut ylös: "Älä koskaan epäile rakkauttani sinuun, sillä olen tiskannut tiskisi."


Ja sitten Miian 11 kysymystä minulle ja muille haastetuille...

1. Mistä blogisi nimi tulee?
 -Alun perin itse asiassa niinkin syvällisestä lähteestä kuin täältä, mutta on saanut myöhemmin uusia merkityksiä, lähinnä mun omasta insomniasta.


2. 3 sinulle tärkeintä esinettä/asiaa?
 -Puhelin on aika ehdoton, hyvänä kakkosena mun kuuluisa varreton hiusharja. Kolmoseksi vois heittää muun ku esineen, joten mennään vaikka mun omalla päänsisäisellä maailmalla mihin on välillä aika kiva karata.


3. Mitä vihaat eniten?
 -Mä en mitenkään pysty lataamaan tähän vaan yhtä, koska vihaan monia asioita.


4. Millainen lemmikkisi on?
 -Pieni, verrattain valkoinen ja aika hölmö. Haluatteko kuvan? No saatte silti. Tässon Besserwisser Bellissima, sanokaa Tikru vaan. Se on sitten Bichon Frisé, ennenku joku kysyy typeriä.


5. Kuinka paljon kulutat kuukaudessa rahaa harrastuksiisi?
 -Minä en tiiä mitä lasketaan harrastukseksi, ku en keräilyäkään harrasta mitenkään säännöllisesti. Mutta kuitenki, viime marraskuusta nukkelapsukaisia lisävarusteineen on kertynyt varmaan puolellatoista tonnilla äkkiseltään laskettuna, päätelkääpä siitä <3 Tän tuoreempaa kuvaa en nyt löytänyt.


6. Minkä nimisiä ovat viisi suosikkisupersankariasi?
 -Mää en harrasta supersankareita, sorry dudes & dudettes.


7. Mikä on paras lukemasi kirja?
 -Aaaaaaargh, mahdoton kysymys. Ajan rakenne muuttuu ennenku osaan päättää vaan yhden. Sanotaan silti Tuulen Viemää. <3


8. Kumman kaa olisit mieluummin, Kirkan vai Dannyn?



9. Inhokkiruokasi ja miksi?
 -Vaikka kaikki kaalinkuvatukset. Ne haiseeki niin pahalle.


10. Minkä nimisiä ovat kolme suosikkijuomaasi?
 -Coca-cola (<3), Kossukaakaomaito ja ja ja ja tällä hetkellä Finrexin mustaherukka, tänks flunssa.


11. Tuntuiko haaste ärsyttävältä ja miksi?
 -Ei, meikä vastailee mielelläni kysymyksiin ^^


Minun 11 kysymystä niille ketkä haastan (jos haastan, tällä hetkellä tuntuu ylivoimaiselta!)

1. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla?
2. Lempimusiikkivideosi ja miksi?
3. Jos sulla ois nyt sata euroa ylimääräistä, niin mihin käyttäisit sen?
4. Nolo lapsuusmuisto?
5. Jos oisit vaatekappale niin mikä oisit?
6. Jos ei olisi pääomapoliittisia esteitä, niin mihin matkustaisit?
7. Oliko sinulla lapsena unilelua? Jos oli, niin mikä? (saa lisätä kuvan mahdollisuuksien mukaan!)
8. Mihin vuorokaudenaikaan olet tehokkaimmillasi?
9. Lapsuuden unelma-ammattisi? Toteutuiko, vai oliko se alunperinkin epärealistinen?
10. Mikä kappale soi (päässäsi tai soittolistallasi) juuri NYT?
11. Kamalin pukeutumisrikos johon olet syyllistynyt?


Enhän mä yhtätoista bloggaajaa tähän keksi, mutta haastetaan nyt muutamia.

Demonita blogissa Multiplatform Paradise
Roselyn blogissa Can You Feel It
Lady Satin blogissa Enchantment Of Satin
NeonCat blogissa Madhouse


1 kommentti:

Kuiskaisit ees.