torstai 9. elokuuta 2012

Miksi Kolmelta Aamuyöllä?

 Tän parin kuukauden aikana mitä tämä blogi on ollu olemassa, on ilmeisesti noussut esille erinäisiä spekulaatioita siitä miksi Kolmelta Aamuyöllä on.
 Voi vitun lifestylen olemassaolon horjuminen vaikutti osaltaan, mutta ei ollu perimmäinen syy. Olin jo aiemmin miettiny blogia, jossa keskittyisin enemmän purkaamaan omia solmulle menneitä ajatuksia, jotka ei tuolla VVL:ssa ole ihan paikallaan. Ei tän ole myöskään tarkotus olla pelkkä masennusblogi, mutta väistämättä sitä aihetta tulee sivuttua. Onhan tämä jonkulaisena terapiana jo toiminutkin.
 Huolimatta siitä että oon aika vittumainen eukko, niin tän blogin tarkotus ei silti ole loukata ketään tai aiheuttaa pahaa mieltä, vaikka ilmeisesti siinä on ehitty jo mennä vikaan tahtomatta. Mä käyn läpi sitä kaikkea mikä on 26 vuoden aikana saanu mun mielenterveyden järkkymään. Hyvin usein vain muiden ihmisten tekemisillä ja sanomisilla on siihen varsin vankka linkki, joten sitä myöten joudun viittaamaan toisinaan erinäisiin henkilöhahmoihin. Siitä tarvi kellään vetää sen kummemmin mitään pakastevihanneksia nessuun. Eiköhän ite kukanenki ole sanonu ja tehny jotain mikä on loukannu jotakuta toista. Minä itse mukaanlukien.
 Enhän mä nyt julkasis tätä jos tällä ei ois tarkotuksena myös jollakin tavalla viihdyttää, mutta enempi ku sitä mä koitan tarjota ees jonkinlaista vertailukohtaa semmosille joiden ajatukset käy lähellä mun omia. Itse oisin aikanaan kaivannu saada lukea jonku kokemuksia vastaavista ajatuksista, mutta olin vähän nettirajottunu.
 Jotku kaverit ja ystävät toki seuraa tätä läpäläpää ihan vaan pysyäkseen kärryillä siitä mitä mun mielessä liikkuu millonki, osa jopa ymmärtääkseen mun käänteitä. Mikä on aika kivaa itse asiassa. Joiltain vain kaipais semmosta kokonaiskuvan hahmotusta eikä yhteen tai kahteen lauseeseen takertumista.
 Unohtamatta tietenkään mun rakkaita stalkkereita, jotka tosin ei kuuluneet mun alkuperäiseen suunnitelmaan. Kuin kamala ja sisällötön elämä niillä oiskaan jos eivät täältä vois kyttäillä ja vetää (yleensä vääriä) johtopäätöksiä mun kirjotuksista! ...Eiku?

 Asiasta paistinpannun kautta leipälapioon ja siitä vielä vähän eteenpäin, mun festarikesä (kesä, mikä se on?) jatkuu huomenna Jalometallissa, tällä kertaa ei baarissa vaan akkreditoinnissa. Eilen kävin väsäämässä/väsäyttämässä teemaan sopivat kynnetkin, kun kerran on toimi mikä ei niitä heti tapa. Olin samassa hommassa edellisessäkin Jalometallissa, ja sillon ainaki oli lystiä ja lämmintä.
 Mun hommana siis suomeksi on vaihtaa vip-portilla lippuja rannekkeisiin ja passeihin. Mutta koska siellä lippukopissa ei tarvi ihan koko aikaa istua, niin olen ihan täysin orientoitunut siihen että vapaa-ajalla voin sitten tuuskata kaikkea muuta yleishyödyllistä, kuten vaikka veistää jäästä lohikäärmeen, jos joku semmosta keksii tarvita. Ylimääränen energia, mikä ihana asia.

Laatukuvaa, Riikka ois ylpeä. Tässä kuiten 4 yhen tähen jallua ja 1 kahen tähen jallu.





4 kommenttia:

  1. Mukava näitä on lueskella :) ..niihinkin oikeasti 100% angstiblogeihin on tullut törmättyä ja tämä on vielä siitä aika kaukana :D

    VastaaPoista

Kuiskaisit ees.