tiistai 9. lokakuuta 2012

Asioita minusta.

10 asiaa joita vihaan

-Aamut. Aamuissa ei ole mitään kivaa. Se joka väittää että aamulla kaikki näyttää
 paremmalta ei oo heränny mun aamuihin.
-Odottaminen. Esimerkiksi kun odotan vastausta vaikka tekstiviestiin. 
-Ihmiset jotka ei näe vikoja itsessään.
-Se kun joku (eli insinööri...) syö mun donitsin.
-Kaikenkarvaiset lihaskuntotestit. Tulipa vaan mieleen ku semmoseen
 pitäs osallistua tässä lähiaikoina.
-Syksy, silloin kun sen sekaan on pakko mennä ulos.
-Sunnuntait.
-Ajoittain minä itse. Yleensä samaan aikaan sitten myös kaikki mahdolliset muut ihmiset.
-Gangnam Style. Ai jumalauta.
-Yhdys_sana_virheet ja muu vastaava. Voinyvvittusaatana.


9 asiaa joita rakastan

-Kirjoittaminen. Enpä mä muuten jaksas tätäkään bloginkuvatusta
 näinkään harvakseltaan päivittää.
-Minun perhe. Luonnollisesti. Ite kukanenki saa tykönään päätellä ketä siihen kuuluu.
-Ystävät, tietysti. Oletan että tähänkään ei tarvi erikseen alkaa 
luettelemaan ketään, kyllä pitäs tietää.
-Musiikki. 
-Väripiilarit ja muu semmonen härpäke millä saa muutettua ulkonäköä väliaikaisesti
-Älyvapaa keskustelu järkevissä puitteissa.
-Minun monsterilapsukaiset.
-Piiiiiiitkiä keskusteluita ystävien kans. Semmosia missä aiheet vaihtuu ja maailma paranee ees vähän.
-Antiryssä <3 tosin olemme vähän etääntyneet viime aikoina.


8 asiaa joilla valloittaa sydämeni

-Olemalla aito. Sikälimikäli on aito kiinnostavasti :)
-Älyvapaalla keskustelulla järkevissä puitteissa.
-Kuulemma olemalla kohtalaisen ruma ruotsalainen industrial-bändin basisti. Se on kyllä totta.
-Erottumalla massasta. Joko ulkonäöllä, tai mieluummin luonteella.
-Tietynkaltaisella ritarillisuudella.
-Toki saamalla mut tuntemaan itseni viehättäväksi/mielenkiintoiseksi & so on.
-Kohtalaisen kierolla huumorintajulla.
-No vaikka puhumalla mulle asiantuntevasti Disneystä! :D


7 asiaa joita odotan/toivon

-Ensi kesää festareineen.
-Anteeksipyyntöä.
-Se että joku tulee ihan tuosta ovelta hakemaan mua semmoseen duuniin mitä haluan tehä.
-Löytys se hemmetin koti mulle jo prkl.
-Toiveiden puolelle menee nyt se että mun tietyt ystävät sais kuvionsa järjestykseen <3
-Viestiä.
-Ens viikonloppua.

6 asiaa jotka teen ensimmäisenä kun herään

-Katson kelloa. Jos se on liian vähän niin sitten ei muuta ku enempi unta palloon.
-Fiiliksestä riippuen konttaan tai kävelen tupakille.
-Käyn puuteroimassa.
-Rantaudun koneelle.
-Harjaan hiukset.
-Puen päälle jos pitää jonnekin olla menossa.


5 ihmistä jotka tietävät kaikki murheeni
(Ei kukaan taida tietää kaikkia mutta voin valita 5 jotka tietää aika monia) 

-Hanne
-Kati
-Miia
-Vesa
-Aika vasta tälle listalle on päätynyt myös Aino


4 asiaa joista olen riippuvainen

-Coca-cola.
-Tupakka.
-Internet.
-Luuri.


3 kauneinta asiaa mitä minulle on sanottu

-"Kiitos että olet olemassa."
-"No mieluummin mä sut tässä pitäisin."
-"Sulle on niin helppo puhua."
Lisäksi tietenkin "Sä oot ihan kiva ja mukava ja ihan hyvän näkönen", joka lämmittää aina mieltä.


2 asiaa mitä pelkään eniten

-Yksin jääminen
-Väärinymmärretyksi tuleminen.


1 tunnustus 

-Eiköhän tää blogi oo jo itessään semmonen henkilökohtaisten tunnustusten
 tyyssija että pikkusella selauksella niitä löytyy tusinan verran, 
joten mun ei tarvi tähän erikseen kirjoittaa yhtään


PS: Kysyin Vesalta mitä mä rakastan. Se vastas mulle linkillä.

1 kommentti:

Kuiskaisit ees.