keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Terveisiä kellarikerhosta.

 Kellarikerhon testit on lystejä. Nyt haluan jakaa täälläkin yhden itsetuntemustestin mitä väsäiltiin. Kyseessä oli siis tällainan "jatka lausetta niinkuin parhaaksi näet" -mallin kuponki, ei siis pitäs olla vaikeaa.

Olen sen laatuinen ihminen joka...
 -Ihan perttanan varmasti sanoo jos alkaa häiritsemään.

Olen onnellisin kun...
 -Oon mun ystävien kans ja tunnen oloni turvalliseksi.

Haluaisin työskennellä...
 -Jossain missä saan olla rauhassa minä ja missä piisaa sosiaalisia tilanteita.

Pidän ihmisistä, jotka...
 -Ovat oma itsensä ja erottuvat sillä massasta, jotka ei pelkää tehdä itsestään typerää tilanteen vaatiessa, eikä jälkeenpäin pelkää sitä myöntää.

Ystävät voivat luottaa minuun...
 -Siinä että en ikinäkoskaan ketään hylkää ilman ihan perkeleen hyvää syytä. Ja kyllä minä sen syynkin kerron sitten.

Asia, jonka osaan hyvin...
 -On varmaan tää mun lähestulkoon sulava itseilmaisu, sekä kirjallisena että puhuttuna. Oon myös ihan uskomattoman hyvä ihmisten solvaamisessa ja seurastapoistamisessa, ja ehkä kaikista lahjakkaimmillani oon sillon ku pitää tehä itestä typerä.

Kymmenen vuoden kuluttua....
 -Istun varmaan yhä vaan Mestassa? Ei muuten mitään tietoa. Toivottavasti mä oisin löytäny sen duunin mitä haluan oikiasti tehä. Saatan myös pitää edelleen blogia.

Mieluisin vapaa-ajan harrastukseni...
 -En osaa päättää onko kivempaa istua Mestassa vai istua koneella.

Päiväunelmoin mielelläni...
 -Köhköh. Ehkä me ei keskustella tästä sitten kuitenkaan täällä.

Olen ylpeä itsestäni, kun...
 -Oon saanu jonku asian valmiiksi (piirustus, blogipostaus, nakkikeitto, and so on)

Ihminen, jota suuresti ihailen, on....
 -Hanne. Tästä ei neuvotella.

Jos saisin paljon rahaa, tekisin...
 -Kuperkeikkoja? Festaritöitä? Lahjoituksia? Huonoja valintoja?

Yksi asia, josta itsessäni pidän, on...
 -Suuvärkki. Ossaan puhua, huutaa ja pussata, se piisaa.

Jos saisin toteuttaa yhden toiveen, toivoisin...
 - Että ihmiset oppis katsomaan peiliin, ja näkemään myös omat puutteet, eikä syyttelemään aina muita.

Yksi vahvimmista puolistani on...
 - Eiks tätä kysytty jo? Ihan sama, vastaan ääni, ja se muuten on tosi vahva.

Kolme tärkeää päätöstä, jotka olen tehnyt elämässäni, ovat...
1. Mun ei enää tarvi kestää ihmisiä jotka merkittävästi vaikuttaa mun elämänlaatuun negatiivisesti.
2. Mä en enää koskaan koeta olla jotaki muuta kuin olen vain että joku muu ois onnellinen.
3. Mä en tarvi kemiallisia huumausaineita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.