tiistai 4. helmikuuta 2014

Päivä 15 - Unelmani.

Päivä 15 – Unelmani

 Tän kans meinas lyödä ihan täydellisesti tyhjää. Eikö mulla muka ole unelmia? Ajoittain tuntuu, että ei. Joskus oli paljonkin. Mutta mainittakoon nyt, että unelmoin saavani itteni oikeasti tasapainoon, unelmoin siitä että pääsisin asettumaan johonki, unelmoin siitä, että kuuluisin johonkin. Että tietäsin missä mun paikka on. Joskus mä unelmoin laulajan urasta. Tätä ennen oon vissiin kertonu siitä tasan yhdelle ihmiselle. Joko bändissä tai sitten oopperaa. Sen mä tosin kuoppasin aikaa sitten.
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.