lauantai 8. helmikuuta 2014

Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni

Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni

 Mun synttärit ei oo vissiin olleet kovin mieleenpainuvia, ainakaan mieluisalla tavalla. Ekana nimittäin tuli mieleen muutamat jotka on menneet aikalailla päin helvettiä... Oisinko mä täyttäny 19, kun onnistuttiin kadottamaan yks kaveri seurueesta ja myöhemmin päädyin sitten semmosen duden mukaan, että ei ois tarvinnu. 26-vuotissynttäreillä sen sijaan riitelin isosti poikaystävän kans ja muutenkaan ei menny ihan suunnitelmien mukaan. 21-vuotissynttärit sen sijaan meni vähän paremmin, sain ystävältä sillon synttärilahjaksi poikaystäväehdokkaan. Ei siitäkään pitemmän päälle mitään tullut, mutta olipa ainaki jonku aikaa ihan lystiä. 

Nakataan nyt sitten tähän vaikka se kun täytin 27, eli viimevuotiset synttärit. Minä ja synttärikaimani Vexation täytettiin yhteensä 50, ja juhlittiin ylläripylläri Mestassa tätä merkkipaalua. Mukana oli muitakin ihania ihmisiä. Miksen mä voi muistaa paremmin?

Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

1 kommentti:

Kuiskaisit ees.