perjantai 7. helmikuuta 2014

Päivä 17 - Mieluisin muistoni.

Päivä 17 – Mieluisin muistoni

Hmm. Tää jotenki ehkä menee samaan kategoriaan sen ensimmäisen hetken kans... Mulla on aika monia suosikkimuistoja. Vesa herättelemässä mua krapulassa ja mutisemassa "mä oon aina halunnu herättää sut ja antaa sulle kaulakorun". Jotain lapsuusajan pläjäyksiä, kun oon ollu papan kans kalassa. Tai toisen papan kans halstrannu kalaa pannuhuoneessa. Yks aika kiva on kans kun joskus 15-16 -vuotiaina kalatyttöystäväni kans valvottiin yötä mun huoneessa ja oli ikkuna auki ja tuoksui kesäyö. Ehkä myös yläasteaikaisen kaimabestikseni kans vietetyt illat Oulunsalossa ja Kempeleessä. Nikke kysymässä, että seurustellaanko tässä nyt sitten. Viime kesän puistoilut ja terassil.... terassiloilut? :DDD on myös aika tuoreessa muistissa ja lämmittää mieltä, ei vähiten seuran vuoksi. Monia hetkiä maaliskuusta 2007 maaliskuuhun 2009, jolloin asuin siinä mun kuuluisassa keskustan yksiössä. Pysäkkijatkot Katin kans esimerkiksi. Lapsuuden erilaiset reissut, mukana sisareni äiteineen sekä oma äitini. Yläasteaikojen mökkibileet, parhaimmillaan kahdesti kesässä. Puutarhaoppilaitoksen aikojen tiivis porukkahenki kaikkine pöntöstelyineen. Nyt mä lopetan ennenku alan parkumaan, jätä puumerkkiä jos tunnistit itsesi näistä <3

Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.