keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Päivä 16 - Ensimmäinen suudelmani.

Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani

 Hihii, tästäkin on ollut jo puhetta. Mutta mä pohdin tätä tarkemmin sitten, ja kerron nyt kolmesta, koska en tiedä mikä niistä lasketaan!

1) Tää mun ensirakkauteni perhepäivähoidossa. Meillä kun oli tapana pussailla aika paljon!

2) Joskus ala-asteella pusuttelin naapurin pojan kans. Istuttiin maakellarin katolla, tuomet kukki vieressä ja oli niiiiiiiiiin romanttista... Not. Menköön harjoittelusta.

3) Yläasteiässä, oisko ollu kesä 2000, Turussa. Ystävän kotitalon pihalla oli tää vanha sauna, jota eräät kutsui Riemuliiteriksi. Naapuruston nuorisolla oli tapana hengailla siellä. Sattuipa sitten niin, että mä onnistuin kehittelemään jonkun lyhytikäisen kesäromanssin siinä. Poika oli mua vuoden nuorempi. Lauteiden ja kiukaan välissä oli nojatuoli, ja siinä se sitten tapahtui. Se minkä mä ehkä ite mieltäisin ensisuudelmakseni. Kai se on asia mitä tyttö ei unohda koskaan. Tää mun ystävättäreni muuten oli päikkäreillä siellä lauteilla tapahtumahetkellä :)
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.