tiistai 11. helmikuuta 2014

Päivä 20 – Tässä kuussa

Päivä 20 – Tässä kuussa

 Kuu on melko alussa vielä... Enkä oo liiemmin mitään suunnitellut. Helmikuu ei oo koskaan ollu mun suosikkeja, enimmäkseen koska on talvi. Joten luultavasti (ainaki jos saisin ite päättää) mökötän sisällä ja ootan kevättä. Ehkä myös kasvattelen kynsiä. Vielä toistaseksi ne on pitkät, mutta sen näköset, että on parempi suosiolla katkoa ennenku katkiaa itekseen kipiästi. Jos oon kovin reipas, niin voisin myös harjotella täytekakun tekemistä. Joulupukki toi mulle Kinuskikissa leipoo -kirjan ja pinon erilaisia leipomishärveleitä. Täytekakut ei oo koskaan ollu mun vahva ala, joten ihan hyvin vois harjotella. Vissii ainoa jonka oon alusta loppuun tehny ilman äitiä, oli mun 23v kakku, jonka teinki sitten Marikan kans. Se lässähti. Pahasti. Piti koittaa paikata kuorrutuksella. Sitten jos oisin kauhean rohkea ja urhea, niin voisin varata hammaslääkäriajan. Ongelma on siinä, että se soittaminenki pelottaa. Luin tuossa Hammaslääkäriasema Aarian hinnastoja ja seki nosti paniikin. Ei sillä että pelkäisin hammaslääkäriä, höpsismiä. Työkkärissä pittää loppukuusta käydä, ja ihan kuun vaihteessa oisin sitten lanileskenä, eli luultavasti suuntaan Ouluun ja lähen viihteelle jos joku rupiaa mulle kaveriksi. Ois kai sitä sitten jo siinäki.
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.