sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Päivä 13 - Tällä viikolla.

Päivä 13 – Tällä viikolla

Sopivasti osu sunnuntaille tämä, niin voi kertoa menneestä viikosta, koska ens viikolla ei tietääkseni tapahdu yhtään mitään.

Alkuviikosta ei tapahtunu oikeastaan mitään merkittävää, mutta perjantaina sitten lähdettiin Haaparantaan. Napattiin ystävätär Oulusta kyytiin ja päristeltiin pohjoseen. Itehän siis lähdettiin hakemaan Ikeasta maustepurkkeja. Neljää maustepurkkia, ei sen enempää. Tuli muuten kalliit maustepurkit, ku kylkeen tuli hommattua uudet peitot, peili, vähän keittiökapineita ja kynttilöitä. Ystävättäreni silti innostu enemmän, ja kuvailikin tätä jälkeenpäin sanoin "Joo emmää tartte ku tämän ja tämän HERRAJUMALA MIKÄ TUO ON MINÄ OSTAN JA TUO JA TUOKI." Tuttu tunne. Saatiin Audin peräkontti aika täyteen. Sitten ku päästiin takas Ouluun niin päästiinki pelaamaan mukavaa seurapeliä, jonka jotku tuntee Ikean härveleitten kasaamisena.

Lauantaina oltiin juhlimassa samaisen ystävättäreni synttäreitä sitten. Mulla oli sunnuntaiksi valmiiksi sovittua ohjelmaa, joten nautin synttäreillä puoli mukillista boolia ja tankkasin sitten limpparilla. Toisaalta mä en oo niin kovin perso viinalle lopulta, että se ois haitannukaan. 
Mulla oli ihan tosi kivaa lauantaina. Mä oon sosiaalinen yksilö, ja oli kiva nähä vanhoja tuttuja ja tutustua uusiinki ihmisiin. Ja ehkä vähän istua nurkassa juoruamassa yhteisistä tutuista >:D 

Ja tänään mulla sitten oli ilo ja kunnia osallistua rakkaan ystäväni toisen tenavan kastetilaisuuteen. Tyllerö sai nimekseen Nenna. :3

Joskus tuo ois ollu kohtalaisen normaali viikonloppu menojen määrän puolesta, mutta nyt on jotenki puhti pois. Mää oon tulossa vanhaksi!

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki
Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.