perjantai 20. heinäkuuta 2012

En keksi tähän otsikkoa.

 Jollain tavalla oon aina tykänny horoskoopeista ja ennustusjutuista vaikka en niihin sokeasti uskokaan. Esimerkiksi musta päivähoroskoopit on niin ympäripyöreää kuraa ettei mitään rajaa. Sitten taas laajemmista luonnehoroskoopeista löydän itteni hyvinki härän kohdalta. Itsepäisenä ja heikkohermoisena ja so on. Samoin eräs tuntemani ihana vaakatyttö on luonteensa puolesta ihan malliesimerkki.
 En mä ennustuksiinkaan täysin usko, enemmän ne on mulle huvia, ja jos sitten sattuukin osumaan oikeaan niin saapahan sitten sanoa :) Eniten tykkään riimuista ja tarot-korteista. Vielä ku osaisin lukea ees jompia kumpia ulkomuistista... Ja vaikka en tosiaan täysin uskokaan siihen mitä itelleni sillon tällön ennustelen, niin yleensä kortit tai kivet saa vastauksellaan mut ajattelemaan käsillä olevaa asiaa sen verran että sitä tulee ehkä katottua eri kantilta ja vähän pyöriteltyä. Ne saattaa antaa hyvinki uutta näkökulmaa, ja sitte oivallan jotain, ja yhtäkkiä sillä ite ennustuksella ei olekaan enää mitään väliä ennustamisena, vaan oon pystyny jotaki kautta hoksaamaan jotain uutta. Ehkä se onki homman pointti.
 Vähän samaa alaa sivuaa spiritismi. Kerran teininä kokeilin kaverin kans, vaan eihän siitä mitään tullu. Nyt vanhempana vois olla kiva kokeilla uudestaan, tietysti hyvällä porukalla. En mä tosin tiiä seuraisko siitäkään mitään muuta ku entistä solmuisemmat ajatukset.
 Tänä juhannuksena väsättiin vähän juhannustaikoja, ja ne on mun mielestä ihan juurikin samaa settiä, että toimii viihteenä mutta ei kannata ottaa liian vakavissaan. Me siis poimittiin Miian kans vähän kukkasia. Sen jälkeen ku ystäväni Niksu aikanaan kertoi tätä taikaa kokeilleensa ja nähneensä unta Martti Ahtisaaresta, oon suhtautunu vähän varauksella tähän taikuuden muotoon. No, kukat kuitenki poimittiin ja sullottiin tyynyn alle. Ja uniakin nähtiin. Enempää paljastamatta voin sanoa että takuuvarmasti oli väärät kukat tai tyyny oli väärässä kulmassa tai muuten joku meni vikaan. Mutta pääasia että oli lystiä.

 Ps: Jos joku tietää missä ois kursseja lampaansisälmyksistä ennustamiseen, nii kertokoon. Se vois olla mun seuraava alanvaltaus, se on aina viehättäny mua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.