keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Päivä 10 - Päivän asu

Päivä 10 – Päivän asu

 Ensin mä ajattelin, että periaatesyistä skippaan tän, koska mun blogi ei oo ihan yhtään semmosta päivän asu -kategoriaa. Mutta kai mä voin kertoa mitä mulla oli päällä, kun kerran käsketään :) Mustat pillifarkut ja harmaa t-paita jossa sanotaan, että "pessimism is the new black". Ja alusvaatteet ja sukat ja villasukat. Jännää, eiks vain.

Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.