sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Päivä 7 - Paras ystäväni.

Päivä 7 – Paras ystäväni

 Jaa, tällanen helppo sitten... Mulla on monia! Jotka on eri syistä parhaita. Oonhan mä heistä aiemminkin kertonut. Joskus se on vaan tilanteesta kiinni, kuka siinä hetkessä on paras ystävä, jonka kans juuri sen hetken voi jakaa. Se, että mä puhun esim. parisuhdekriisin hetkellä jollekin, ei tarkoita etteikö muut olis yhtä hyviä ystäviä. Toiset vaan suhtautuu asioihin eri tavalla, tuomitsee tai jättää tuomitsematta eri asiat eri tavalla, miten tän nyt selittäs. En mä osaa. 
Keidaskaverikatsauksessa mä oon aika hyvin luetellut parhaat ystäväni. Siellä on eräs, jota en näe kuin kerran parissa vuodessa, silti hän on yks parhaista. Siellä on yks, joka yksin osaa halata niin, että se kirkastaa koko päivän. On eräs, joka saa nauramaan jutuillaan, vaikka hetkeä aiemmin oisin halunnu ryömiä sängyn alle itkemään loppuelämän ajaksi. Yks, jolle voin kertoa kaikki syvimmätkin ajatukset, pelot, toiveet ja vitutukset, eikä se tuomitse koskaan, paitsi niitä kolmansia osapuolia. Eräs, joka tietää minusta ihan kaiken, ne suurimmatkin luurangot komeroista, ja silti rakastaa mua kyselemättä. Muutama, joita näen nykyään ihan liian harvoin, mutta joiden kans tavallinenkin ilta baarissa muuttuu seikkailuksi. Eräs, jolla on lähes identtinen ajatusmaailma. Pari, joille voi kertoa mikä painaa mieltä, ja sitten keskustellaan, harvinaisen suoraan ja ne kertoo kaikella rakkaudella mitä mä tällä kertaa teinkään päin helvettiä. (hups, tähän ajatusketjuun lipsahti muutama jotka ei olleet alkuperäisessä keidaskaverikatsauksessa.) Ne on parhaita kaikki. Jos yksikin otettais pois, en tiedä mitä tekisin.
 
Päivä 8 – Se hetki

Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.