keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Päivä 2: Ensimmäinen rakkaus.

Päivä 2 – Ensimmäinen rakkaus
 Jos aivan tarkkoja ollaan, niin mä olen jo kertonut siitä. Löytyy täältä. Tai siis se oli mun ensimmäinen "oikea" rakkaus, seurusteluineen kaikkineen.

Mutta mä olin penskana perhepäivähoidossa, ja siellä oli myös mua vuotta nuorempi poika. Mä olin siihen ihan kamalan rakastunut ja se minuun. Sovittiin, että me mennään isoina naimisiin sitten. (Ei siitä kovin montaa vuotta oo ku se vei vihille toisen...) Tästä romanssista mulla ei ole kauhean selkeitä muistikuvia, pakko myöntää. Mutta kerran sain siltä lahjaksi punaisen baskerin. Oli sanonut äidilleen, että Hannalle pitää tehdä punainen baskeri, kun sillä on myös punaiset tukkapompulat. Repikääpä siitä, romanttista ku mikäki. Oon kuullu että meillä oli ajoittain tapana pussailla myös. Että semmonen se, mun ensirakkaus.

Mä en tosissaa tiiä mitä helvettiä tälle fonttikoolle tapahtu, selvittelen asiaa...
 
  
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.