perjantai 31. tammikuuta 2014

Päivä 12 - Käsilaukussani.

Päivä 12 – Käsilaukussani

 Piti ihan kurkistaa. Yleensä siellä on hirveä kasa kuitteja ja muuta roskaa, mutta nyt ei ole kuin muutama päivä siivouksesta, joten kuitit sun muut loistaa poissaolollaan. Tehhäänpä ihan lista.

-Lompakko. Tollai aika iso punamusta, keinonahkaa.
-Kuulokkeet. Aika tuhannen solmulla.
-Avaimet ketjussa, ketju on kiinni sisätaskun vetskarin vetimessä.
-Kaksi (2) Coltin sytkäriä, pinkki ja valkoinen.
-Maxi-aski sinistä Chesterfieldiä, vajaa. 
-Särkylääkettä, nukkumanappeja, allergialääkettä jne. pienessä pinkissä hippikukkarossa.
-Kaksi (2) pussia BonBonin Lokin Läjäyksiä.
-Appelsiinipuutikku.
-Lasiviila.
-Tukkarenksuja.
-Kurkkupastilleja.
-Mielenterveystulitikut. Sain nämä mun terapeutilta ku olin unohtanut sytkärin kotiin. Pelasti mun päivän silloin.
-Purkki Blistexiä.
-Kynsinauhaöljy, mangontuoksuinen.
-Tupakinmurusia.
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.