tiistai 28. tammikuuta 2014

Päivä 9 - Uskoni.

Päivä 9 – Uskoni

Pfffft. Mää oon käyny rippikouluni ja so on, olin vieläpä hyvä siinä puuhassa, mutta elävässä elämässä mä kyllä lasken itteni ihan pesunkestäväksi pakanaksi. Ehkä hieman taikauskoiseksi pakanaksi, mutta kuitenkin. Jos tässä siis ajetaan takaa uskontokysymysuskoa. Ei, mulla ei ole. Mun on tosi vaikea uskoa mihinkään korkeampaan voimaan, maailma on liian paska paikka. Tai jos joku korkeampi voima on, niin sillä on ihan perkeleellisen kiero huumorintaju...
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.