torstai 23. tammikuuta 2014

Päivä 4: Tätä olen syönyt tänään.

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään 

Koska 3. päivän postaus oli hieman nysä, niin nakataan nyt korvaavaksi tuotteeksi päivä 4.

Aamulla söin paahtoleipää tuorejuustolla. Savulohi & piparjuuri -tuorejuusto on mun uus ruokarakkaus. 

Lämpimäksi ruuaksi sitten eilistä riisiä ja kanakastiketta (broilerin fileesuikaleita pehmeän pippurisessa kastikkeessa. Leikkaa pekoni silpuksi ja paista, ruskista kanat, nakkaa wokkipannuun, perään wokkivihanneksia, ruokakermaa ja mausteita maun mukaan. Anna hautua 10min. Tarjoile riisin kera. Nauti.)
Jälkkäriksi söin muutaman Pågenin minikorvapuustin. 

En tiiä mitä syön iltapalaksi. On vähän outo päivä ku ollaan koiran kans oltu ihan aamusta kaksin kun perheen pää lähti Helsinkiin messuille. Saatan ehkä syödä vähän suklaata ja tuhertaa itkua ikävissäni.
  
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikka

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 31 – Viimeinen hetki
Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.