torstai 16. toukokuuta 2013

B&B (pikku-)Inferno.

 Huhhuh. Tässä sitä nyt ollaan.
Eilen sitten siirryin blogeineni ja nukkeineni ja muine kapineineni uuteen päämajaan. En mä vieläkään oikeen tajua tätä, tapahtuhan tää aika helvetin nopeaa vaikka tiesi että tää oon edessä.
Mä ristin tämän tupani Infernoksi, ja sisko mielessään pikku Italiaksi. Tänään sitten menty pikku-Infernolla. Infernohan tuli siitä että tänne paistaa aurinko täysiä sisään koko päivän, ja kuumaa on niinku hella kuutosella. On se hyvä etten varannu saunavuoroja, voin sulaa tänne ihan yhtä hyvin ^^

Mua meinas jänskättää eka yö täällä, mutta turhaanpa hermoilin, ois se voinu huonomminki mennä. Mitä nyt trooppinen ilmasto alko käymään häiritseväksi aamulla.

Oishan tässä vielä laittamista. En vaan osaa keskittyä, mieluummin haahuilen ympäri tätä koppia ja hymyilen typeränä. Suunnittelen täysillä tupareitaki jo. Saapa nähä minkälaisiksi ne sitten paisuu. Vähän pelottaa valmiiksi :D

Infernon lämpömittari näyttää +40 eikä mittarissa sen enempää asteita olekaan, joten totuus on pimennossa. Äsken kävin nauttimassa tuosta merinäköalastani ja hetken tuntu että jää viimeseksi kerraksi ku katon yhtään mitään, oli hintsusti kirkasta ku aurinko heijasteli.

Ei helvetti. TÄMÄN TAKIA mä en IKINÄ kirjota ihan vaan silleen mitä tulee mieleen, vaan muokkailen tekstejäni miljoonasataa kertaa. Taas oo ees sen vertaa järkeä ja lankaa ku yleensä :DD

3 kommenttia:

  1. Mut mistä tämä B&B alku tulee? :D Tulee vain mieleen The Bold and The Beautiful (Kauniit ja Rohkeat), joka sarjan logossakin lyhennetään B&B. Hassu fakta; nuorempana, hieman englantia oppineena, olin varma, että ohjelman nimi kääntyi Kauniit ja Kaljut (Bald).

    VastaaPoista
  2. B&B:han on yleinen lyhenne Bed & Breakfastista, mutta kuten oon ite todennu, että mun tapauksessa taitaa Bar & Brothel olla lähempänä totuutta... :D

    VastaaPoista
  3. Foliot ikkunaan. 'Nuff said. Rumaa, halpaa ja toimivaa.

    VastaaPoista

Kuiskaisit ees.