lauantai 4. toukokuuta 2013

Vuosi sitten VVL:ssa

Itehän en telkkaria liiemmin kato, mutta facebook kertoo mulle, että on taas SE AIKA VUODESTA... Joten jaettakoon nyt yhteen niputettuna kaks postausta noin vuoden takaa.



 Muapa muuten vituttaa. Semmonen kansallistauti ku jääkiekko. Ei toki riitä että että sitä tulee telkkarista, ja oma ukko pitää vokaalikerhoa (eli huutaa sekalaisia vokaaleita putkeen sopivissa tilanteissa) sohvalla, vaan mun koko perkeleen News Feed on täynnä tietoiskuja mitä pelissä milläkin hetkellä tapahtuu. Eilen joku lätkäapina suivaantu mulle vallan mahoton ku kommetoin kaverin lätkäaiheiseen päivtykseen jotain tyyliin "ai sekö oli suomipeli, mää luulin että Kärpät pellaa HIFKiä vastaan." Aivan jumalaton rage päälle. Jotku sitte jaksaa ottaa moisen paskeen vakavasti.

 Ihan tosi. Lauma ukkoja topataan päästä varpaisiin, laitetaan kypärä päähän, köytetään terät töppösiin ja annetaan pitkä keppi kouraan ja tuupataan aidattuun kaukaloon siirtelemään pientä mustaa kumilätkää. Ai että on jännittävää. Ja sitte ne saa siitä kauhiasti rahaa. Ei käy mun järkeen. Sitäpaitsi mun mielestä jääkiekko on aina ollu kauhian epäreilu laji. Eikö ois paljo kivempaa jos joka ukolle annettas oma pikku kiekko, nii ei tarvis tapella siitä yhestä? Tai sitte ne ukkelit vois jäähä kotia ja imuroida, makes more sense. Oisivatpa hyödyksi.

 Oon myös miettiny että onko se pääsyvaatimus tuommosiin isompiin joukkueisiin että on ruma ja puuttuu hampaita? Vai muuttaako se joukkueeseen päätyminen ukot rumiksi? En oo eläessään nähäny hyvännäköstä jääkiekkoilijaa. (ei siinä, jääpalloilijat ne vasta rumia onki.) Nyt mun säkällä jokasella lukijalla on heila Leijonissa tai jotain muuta yhtä kuulia ja kaikki suuttuu mulle. Mutta voin mää puolustaa jääkiekkoukkoja sen verran että ei ne jalakapalloukkelit sen tolokumpia tai komiampia ole :D

 Tämä nyt oli tämmönen päivitys, ette saa kuvia. Mutta koska ei oo kuvia niin voin laittaa videoita jotka kuvaa mun mielestä hienosti tätä ihmiset hulluiksi tehnyttä talvista joukkuelajia.
                                 Tältä se mun mielestä näyttää aina, pelas mikä joukkue tahansa.



                                                                        Ja vähän tältä.



 Urheilu ei kehitä luonnetta, se paljastaa sen.
 Ugh, olen puhunut.




MM-lätkää idiooteille: Selviytymisopas feat. Vesa

 Siihen nähden että jääkiekko on paskaa niin se vaikuttaa mun elämään tällä hetkellä tarpeettoman paljon. Niinpä mä kokosin tähän ohjeita ja neuvoja kuinka pysyä mukana pelin tiimellyksessä jos a) ei tajua pelistä mitään tai b) ei vaan kiinnosta. Vesa autto mua. Se tajuaa lätkästä yhtä paljo ku possu puuterista.

1. Ota alkoholijuomaa. Sen lisäksi että muutki ottaa niin todnäk se auttaa sua kestämään niitä kännissä huutavia lätkäfaneja.
2. Kannusta. Sillä ei ole helevetinkään väliä mitä kannustat. Hyvä Honduras!
3. Huuda. Sekalaisia vokaaleja tosiaan. Silloin ku muutki huutaa. Tai sillon ku siltä tuntuu. Myös "EI", "JEE", "NYT" ja "SINNE" on sangen kelvollisia argumentteja.
4. Elä istu sohovassa niinku tatti. Välillä on asiaankuuluvaa pompata ylös ja huutaa juurikin nuita edellä mainittuja.
5. Seuraa peliä asiantuntevan näköisenä ja huuda sopivaan väliin vaikka "TAKALAITON!"
6. Sitten kun ei enää jaksa ees yrittää olla pelissä mukana niin voi aina heittäytyä ärsyttäväksi. Mene lätkänkatsojien viereen seisoskelemaan vittumaisen näkösenä ja kysy sopivassa kohtaa: "Mutta miten Kanada nyt on muka näissä Euroviisuissa?"
7. Mene huutamaan lätkänkatsojille vaikka että "HYVÄ KALPA!"
8. "Jätkät, miks te huudatte Onnenpyörälle?"
9. Aina kun katsojat huutaa jotain niin juokse paikalle ja kysy että "Joko nyt ollaan maailmanmestari?"
10. Viimeisenä keinona nakkaa digiboksi ikkunasta ja huuda "MAAAAAAAAAAAAAAALI! Kisat on voitettu, mahtavaa peliä kaikilta!" ja ala laulamaan Maamme-laulua.

 Ihan oikiasti, nyt menkää kattomaan jääkiekkua tai ryyppäämään. Tai jotain, ihan sama mulle saatana :D

Kaveri tuossa juuri totesikin että maailmassa on asioita joita ei tarvi ymmärtää, ja niitä on esimerkiksi insesti, kissanpentujen hukuttaminen säkissä, hengiltä kivittäminen ja jääkiekko.

(takas tähän päivään. B&B Hanna pääsee uusiin tiloihin.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.