sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ajatuksia tuuliajolla, part 5.

 Mulla on ollut olevinaan kiire, mutta nyt joudan istumaan koneelle ja naputtelemaan vähän tänneki. Ei nyt kauheasti ole mitään asiakaan, vaikka oikiasti ois paljonki sydämellä. Ne nyt on niitä juttuja joiden on parempi edelleen olla julkisia salaisuuksia. Kuittaan ne toteamalla että TULI PARI MUUTTUJAA. Kellään ei tarvi kuitenkaan huolestua, tää on ihan ok.

 Tällä viikolla on ystävänpäivä. Mä en oo koskaan oikeen osannut päättää miten siihen pitäs suhtautua. Kouluaikana se oli paskaa, ku ei ollu niitä ystäviäkään liiemmin, ja sen jälkeen en oo oikeastaan ees pohtinu asiaa. Paitsi että mun mielestä, jos on ystäviä ja rakkaita, niin jokaisen päivän niiden kans pitäs olla tärkeä, eikä vaan helmikuun neljännentoista.
 Mä en oo muuten koskaan viettäny ystävänpäivää silleen romanttisessa mielessä, niinku tuntuu olevan maailmalla muotia. Vaikka syvällä sisimmässäni olenkin hyvin hyvin lässy pieni ihminen. Ehkä just siksi en olekaan, ku oon niin ällöttävä ympäri vuoden. Mutta koska tollanen luvan kans -lässyilypäivä on olemassa, niin mistä sitä tietää minkälaisia b&bj -ja suklaamuffinsitreatmenteja mä kehittäsin jos joku mun kans ystävänpäivää viettäis.
 Jos jollain on näillä leveysasteilla ystävänpäivän suunnitelmat auki, niin Pivossahan ois sinkkupilleet kello 18 alkaen. Pariskunnat myös tervetulleita. Tai tervemenneitä, enhän minä siellä aio olla.

Tajusin tuossa että mulla on mennyt viimenen vuosi ihan älytöntä vauhtia. Enkä tiiä mihin. Tän 2013 alkuvuoden vielä ymmärrän, mutta noin niinku viime helmikuusta tuohon 2012 loppuun.. Ei mitään tietoa. Havahduin tuossa tajuamaan että kohta on haltijakummipoitsun synttärit. Vastahan se oli semmonen pikkunen pötkylä, ja nyt jo iso mies ja täyttää vuoden. Hui.

 Mä en oikein tiedä mitä mulle on tapahtumassa. Mulla ois kamalasti ajatuksia, mutta silti nämä mun postaukset on ihan yhtä tyhjän kans. Missään ei ole mitään logiikkaa ja ajatukset senku sinkoilee eikä tottele ollenkaan. Onneksi päivän biisi sentään on hyvä <3



"Time
Goes by as day and nights are turning into years
But I'm lying in your arms
It's the place
Where I know that I am closest to your heart
Where the dark is torn apart.

I know you feel the same as I inside
It feels like in a dream where we can fly"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.