lauantai 5. tammikuuta 2013

2012.

 Lady Satinilla (Enchantment of Satin) oli tällainen kiva kysely, ja päätin itsekin pistää viime vuoden nättiin pakettiin.

 Kuka oli paras uusi tuttavuus?
En ehkä halua nimetä vain yhtä, oon tavannut männävuonna aivan uskomattomia ihmisiä ja olen onnellinen että he ovat tänäkin vuonna mun elämässä. Mä myös luulen että he itsekin sen tietävät. Kiitos <3

Teitkö jotain mitä et ole ennen tehnyt?
Hmm. Varmaan moniakin asioita, mutta jostain syystä mieleen on jäänyt se ku kiehuttelin muurahaisia elävältä. Ja olin kaasona.
Oletko seurustellut vuonna 2012?
Kyllä.

Paras muistosi kuluneelta vuodelta?
Taas aivan älyttömiä määriä kivoja juttuja tulvii mieleen! 2012 tapahtui tosi paljon, mutta  niputan nyt yhteen kaikki ihanat hetket mulle tärkeiden ihmisten kans. Sekä kesän festaritouhut.

Muutuitko?
No kukapa meistä ei. Mä jouduin tekemään joitain isoja päätöksiä, joiden myötä joutui ainakin ajattelutapoja muuttamaan, ja miettimään mitä ihmisiltä haluaa, ja mitä ne haluaa minulta.

Opitko uusia taitoja?
Jos en muuta niin ainaki festaribaaritoimintoja.

Hankitko tatuointeja tai lävistyksiä?
En ensimmäistäkään. Tarkoitus oli ottaa ensimmäinen tatuointini, mutta se sitten aina jotenkin jäi.
Tää on muuten Miian (Another Day, Another Way) piirtämä. Kiitos <3 Selekään sille joka tämän nahkaansa hakkauttaa ennen mua. Jumalauta.


Synnyttikö kukaan läheisesi?
Synnytti. Kati pukelsi sisuksistaan mun haltijakummipojan <3

Missä maissa kävit?
Kurikassa. Enough said.
Vuoden suurin saavutus?
Varmaan juurikin nämä nimeltämainitsemattomat suuret päätökset joita tein. Ja hei, tämä bloginkuvatus!

Paras asia jonka ostit?
APUA!
Vois kai laskea tietokoneen, mutta en sitä fyysisesti itse ostanut. Vastaan silti.


Mistä innostuit eniten?
  Bloggaamisesta ja festareista.


Mieluisin tv-sarja kuluneena vuonna?
Meikä ei oo ihan kauhiana mittää kattonu.
Paras musiikillinen löytö?

Mitä halusit ja sait?
No kai sen tietokoneen nyt ainaki. Ja helvetisti paljo suuremman nukkekokoelman kuin mitä mulla oli vuosi sitten :)
Mitä halusit, mutta et saanut?
Se kämppäasia taitaa olla suurin.
Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Meillä oli kemut kotona, siirryttiin baariin, oli kivvaa ja loppuillasta tuli tappelu. Peruskuvio.
Miten kuvailisit pukeutumistasi vuonna 2012?
Älyttömän paljon rennompi kuin aiemmin. Toki tarpeen vaatiessa tälläsin ihan kunnollakin, mutta vuonna 2012 ikäänkuin löysin farkut uudestaan. Joku kuvaili mut myös transformeriksi, koska ikinä ei voi ennustaa että minkä näkösenä ilmaannun mihinkin. Ja taas, koska en ikinä laita kauhiana kuvia tässä blogissa (ja rakastan omaa naamaani...) niin nyt niitä tulee.
 Jalometalli -12
 Nollaustreffit jalon jälkeen.
Tivolipäivä ja nallekonit.

Nää ehkä kiteyttää tän mun vuoden pukeutumisen. Mutta koska oon tällännykki niin vielä
Halloween part 1.

Halloween part 2.

Mitä sellaista haluaisit vuonna 2013 mikä jäi saamatta 2012?
Hemmetin vaikia kysymys. Tai no hemmetin vaikia keksiä korrektia vastausta... No sen kämpän nyt muunmuassa. Se ehkä on se isoin. Se mitä siitä seuraa on toinen tarina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.