tiistai 29. tammikuuta 2013

100.

 Tilasin kysymyksiä, ja niitähän tulikin sitten, joten suoraan asiaan.

"5 parasta muistoa omasta elämästäsi?"

 Tämmösellä helpollahan on kiva alottaa. Nämä ei sitten tule missään paremmuusjärjestyksessä.

-Se kun tajusin että peruskoulu on LOPULTAKIN ohi. Ei enää KOSKAAN tarvi olla tekemisissä niiden ihmisen irvikuvien kans. Ja mä sitten kuitenkin selvisin siitä fyysisesti elossa. Ah <3

-Yhteen niputettuna ne hetket kun tajuan että musta ihan oikeasti välitetään aika helvetinlujaa. Yleensä muistan sen ilman apuja, mutta on aikoja että sitä asiaa saa kauanki takoa mun kupoliin.

-Tän oon maininnutki ehkä jonku sata kertaa, mutta Tampere, helmikuu 2010, jolloin tapasin mun tulevan puolison naamakkain. Mä tunsin itteni teini-ikäiseksi fanitytöksi, mutta so what, Skinny pussasi mua poskelle! Rakkauskyttyrämatskua! Valitettavasti tyyppi ei vieläkään tiedä, että oon sen tuleva vaimo...

-Musta on tosi ikävä tämmösissä kysymystilanteissa nostaa esille yks ystävä, kun tärkeitä ne on kaikki, mutta mutta... Heinäkuu 2012, kun sain palan mun sydäntä takas, kun Sanna auttoi minut ja Muruapinan takas yhteen, niinku meidän kuuluu ollakin.

-Samalla linjalla menee kesä 2009, kun Kati oli pohjoisessa, ja meillä välit poikki. Mulla oli muuan yö melkosen paha olla, ja Katilta tuli viesti että hänellä on tunne että mulla ei oo kaikki hyvin. Se muuten saattas olla että ilman sitä viestiä mä en olis tässä.


 "No entäs 5 pahinta?"

-Ehottomasti pahin koskaan oli se ku tajusin mitä mun paras ystävä ja poikaystävä värkkää mun selän takana. Siitä on noin sata vuotta aikaa, mutta jumalauta että se sattuu vieläki. Ja sattuu varmaan aina.


-Taas yhteen niputettuna ne hetket ku tajuaa että parisuhde/sellaisen tekele on loppu. Vaikka tietäs että se on hyväksi, niin se on silti kamalaa.

-Samoin myös ne hetket kun huomaa että ystävyyssuhde on lopullisesti ohi. Sillonki ku se on tapettava ite.

-Se kun tajus että päässä on vikaa ja siitä sai diagnoosin. Se oli ihan kamalaa sillon. Nyt sen kans on oppinut ees jotenki elämään ja olemaan. Sillon se tuntu siltä että universumit romahtaa.

-Peruskoulu. Enough said.

"Oudoin tilanne missä oot ollut?"

-Kuten oon maininnu, mulla on tapana päätyä ihan helvetin omituisiin tilanteisiin. Kamalan vaikea nostaa esille vaan yhtä. Ehkä mä olen yks omituinen tilanne. 

"Romanttisin tilanne?"

-Mulle sanottiin että Vesaa ei lasketa, mutta minkäs minä sille teen että meidän suhteessa on enemmän romantiikkaa kuin mun kaikissa edesmenneissä parisuhteissa yhteensä. Joten vastaan että se, kun ko. herra herätti mut jumalattomassa krapulassa vain antaakseen mulla kaulakorun ja ison halauksen ja kertoakseen että rakastaa mua.


"Millainen olet luonteeltasi?"

-Tän kysymyksen yhteydessä esitettiinkin arvailuja siitä että saattasin olla kohtalaisen räväkkä persoona. Sitä mä kyllä olen. Joskus joku kuvaili mun luonnetta sanoilla räväkkä, räävitön, räiskyvä ja rääväsuinen. Pitää ihan täysin paikkansa. Toisaalta sitten olen ajoittain hyvinkin syvällinen, en voi väittää että rauhallinen kuitenkaan.  Mä oon myös joskus rasittavuuteen asti huolehtiva, mä tahtosin aina hoitaa kaikki mun läheiset kuntoon. Siinä käy joskus niin että unohdan itseni kokonaan. Yleensä oon myös ihan iljettävän itsevarma, lähinnä siksi että mua ei vaan kiinnosta mitä muut ajattelee musta. Mutta löytyy myös se epävarma puoli. Oon monimutkanen otus.

"Edustatko jotain tietyn pukeutumistyylin persoonaa vai saatatko pukeutua ihan laidasta laitaan mihinkä tyyliin vain ja vaikka sekoittaa kaikkea mahdollista?:)"

-Mua on aika kauan luokiteltu gootiksi, mutta ennen kaikkea mä oon Hanna. Mun vaatekaapista ei pysty päättelemään oikeastaan muuta ku että olen aivan järkyttävän värirajoittunut, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Arkisin menen yleensä farkut + t-paita/huppari -linjalla, mutta kyllä mut silti kuulemma tunnistaa metallitytöksi. Erikoistilaisuuksiin sitten voin tällätä enemmän. Viime aikoina yleensä joko joku fiftarimekko tai pikkumusta. Eli joo, mä sekoittelen surutta tyylejä mitkä tuntuu itestä hyvältä.

"Mikä on viimeisin nolo tilanne johon olet joutunut?"

-Mä oon siitä vähän omituinen että en oikeen tajua nolostella sillon ku siihen ois aihetta muiden mielestä. Mun elämä on ollu alusta asti noloa tilannetta, joten koitan välttää sen huomioimista. Mutta jos nyt jotaki on pakko mainita, niin kyllä mua hävettää joutua alastomuustilanteisiin verenvuodatuksen jälkeen, ei ne haavat ja arvet nyt niin nättejä ole.

"Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?"

-Lasketaanko pekonin syömistä vai pitäskö olla jotaki syvällisempää? Jos pitäs niin tuossa muuan ilta kun tuli kiitosta taloudenpidosta Rautatienkadun tukikohdasta. Ja siitä että Vesa sano että oon maailman paras vaimo.

"Mikä on kaunein asia mitä sinulle on ikinä sanottu?"

-Mun on aina tosi vaikea päättää että onko vastaus tällaseen kysymykseen mun eksän kaunis "No sä oot ihan kiva ja mukava ja ihan hyvän näkönen" -tunnustus, vai joku muu.

"Jotain mitä muut eivät tiedä sinusta?"

-Mulla on semmonen villi fiilis että mulla ei oo jäljellä ihan kauheasti salaisuuksia :D 

"Mikä sai sut aloittamaan bloggaamisen?"

-Alunperin pakottava tarve kirjoittaa. Se kyseinen blogi on lopettamisuhan alla. Sittemmin Riikka, ja nyt tämän blogin pitämiseen ajaa tarve purkaa liiat ajatukset johonkin.

"Mikä vuodenajan juhla on sinulle tärkein? esim.joulu,uusivuosi yms."

-Mä pidän kovasti joulusta kyllä, mutta taidan silti olla enemmän halloween-tyttö.

"Turhin tavarasi ja miksi?"

-Rupesin miettimään ihan kunnolla, ja jouduin toteamaan että mulla on torppa puolillaan turhaa tavaraa. Jokuhan vois väittää että mun nukkekokoelma on turha, ja sitä se on minustaki välillä :D

"Soini vai Lipponen?"



"Kokis vai pekoni?"

-Helppoa. Kyllä mä ennemmin kuolen nälkään kuin janoon.

"Kumman kaa olisit mielummin Riki Sorsan vai sen veljen?"

-Sen veljen :D

"Mielenkiintoisin blogi jota luet?"


-Mä en haluais taaskaan nostaa ketään toisten yläpuolelle, mutta jos nyt on pakko tähän joku laittaa, niin vastaan Ajattelematonta Ajattelua, koska suuri osa vois olla mun kirjottamaa. 

"Suosikki mekkosi/vaatteesi/kenkäsi/you name it?"


Kiitoksia vaan sponsorille <3
Näiden kans tykkään pitää mun lempivaatekappaletta eli mustia pillifarkkuja, mutta oon liian laiska kuvaamaan niitä. Saatte tyytyä ajatukseen.


"Asia jota haluaisit kokeilla, mutta et ole koskaan uskaltanut?"


-Mun teki mieli vastata tähän jotain äärimmäisen härskiä, mutta koska mun blogi ei oo K-18 nii pakko keksiä jotaki muuta. Benji-hyppyä. Tai lähinnä mulla ei oo koskaan ollu siihen varaa. Toinen on tatuointi. 

"Minkä harrastuksen haluaisit aloittaa?"


-Joko joku itsepuolustuslaji, tai sitten tankotanssi.

"Suosikki drinkkisi?"


-Siihen nähden että kysyjä on tuttu niin tämä on täysin invalidi kysymys. Kossukaakaomaito. Se on niinku valakovenäläinen, mutta ilman kahvia ja kaakolla. Ja sata kertaa parempaa.

"Rakkain esineesi/asiasi?"


-Yksikö vaan? Siinä tapauksessa mun päänsisäinen maailma.

"Biisi jota et pysty kuuntelemaan sen herättämien muistojen takia?"


-Mulla ei varsinaisesti ole sellaista. Joskus oli.


"Salaisin paheesi?"


-Paheitahan siis kyllä on, mutta niissä ei ole mitään salaista. 

"Minkä lävistyksen voisit vielä ottaa?"


-Varmaan toiseenki nänniin. Medusa on kans kiehtonut pitkään.

"Haave ammattisi?"


-Rokkitähti tai baarimikko tai alternative-vaatepuotin myyjä.

"Iloisin muisto viime kesästä?"


-Festarijutut <3 Q ja Jalo oli molemmat ihan parhautta, vaikka eri tavoilla. 

"Suosikki sarjasi?"


-Mä oon ihan tosi laiska kattomaan mitään, mutta vastataan nyt vaikka Addams Family.

"Mies ja nais idolisi? Miksi?"


-Miehistä ihan ehdottomasti Skinny Disco, mutta en mä sitä perustella osaa... Naisista taas mun sisko. Se on ollu mun esikuva noin niinku kohta 27 vuotta, ja on edelleen.

"Mitä toivot tulevaisuudelta?"


-Lähitulevaisuudelta nyt sitä että löytys se koti mulle ja pääsisin selvittelemään vähän tätä solmua. Tai ehkä lyömään solmun keskeltä halki.

"Mitä muuttaisit menneisyydestäsi? Miksi?"


-En mä varmaan sitten lopulta haluais muuttaa mitään, siinä pelossa että oisin päätynyt tähän hetkeen olemaan aivan eri ihminen.

"Suosikki kirjasi?"

-Joko Tuulen Viemää tai Hyviä Enteitä. Vaikia päättää. Ne ku on niin samanlaisia.

"Mitä muuttaisit tässä maailmasta jos saisit?"


-Tässä maailmassa on ihan liikaa epäkohtia korjattavana, joten lista ois melko pitkä, vaan lähetään silti itsekkäästi siitä että eliminoisin kaikki mielenterveysongelmat.

"Jos saisit valita tavan jolla kuolisit niin mikä se olisi?"


-Joko hiljaa ja unohdettuna johonki komeroon, tai järkyttävän verimäärän kans kylpyammeeseen. EN MINÄ TIIÄ.

"Oletko lintu vai kala?"


-Kala. Ehdottomasti rakkaussilakka. Vaikka toisaalta... STRUTSI.

"Milloin sulla on ollut elämäsi nätein fiilis?" 

-Tätäkin kysymystä pohjusteltiin hieman, enkä kuulemma saa valita mun ajoittaisia alastomuushetkiäni. Harmi. Mutta sain luvan vastata kuvilla. Sain luvan valita kolme kuvaa.

 Miian kans pusikossa kuvaamassa. Tuolloin oli tosi nätti olo, kaikista pikkuvioista huolimatta.

Hetki jolloin tajusin että mulla on nätit huulet! :D

Valitettavasti en löytänyt tän häävimpää kuvaa Hanna Aurinkoisesta. Anyway, niihä ne sanoo että hymy tekee nätiksi. Jopa iliman meikkiä! En oo aina uskonu siihen, mutta nyt... Mun ohje kaikille on että pitäs hymyillä. Vitusti. <3
+
tossa bannerin kuvassa koen olevani nättinä.



6 kommenttia:

  1. Vieläkö ne sun paras ystävä ja poikaystävä värkkää sun selkäs takana? Jos värkkää nii tekiskö se susta onnellisemman ihmisen jos ne lopettas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos naimisissaoloa voi kutsua värkkäämiseksi niin sitten kai ne värkkää :D Sama se mulle on mitä ne nykyään tekee, merkitystä on sillä mitä sillon kauan sitten tapahtui.

      Poista
    2. Nii tehtyä ei saa vissiin tekemättömäks. Mut aika perseestä tommonen värkkääminen, onko ne osannu ees pyytää anteeks?
      Mut sit voisko se olla joku kohtalo että ne on alkanu värkkää sun selän takana jos kerran on pitäny mennä naimisiinki vai onkohan ne senki tehny kiusallaan.

      Poista
    3. Tästä on kommenttiosastolla joskus keskusteltuki, että eikai sille mitään voi että varattuna ihastuu tai ihastuu varattuun, mutta jatkon voi hoitaa monella tavalla.

      Poista
    4. Meitä on moneen junaan, osa jää kyydistä ja osa sen alle. Harmi vaan että tommosessa tilanteessa jokainen kuitenki menettää jotain ja mun mielestä ystävien pitäs aina mennä sen jätkän eelle. Typerä akka ku on tehny toisinpäin. Mahtaa sitäki kaduttaa jos se semmosta osaa.

      Poista
  2. kyllä uskosin et sielläki suunnalla on kasvamista tapahtunu ja peiliinki on varmasti monta kertaa katottu ja mietitty et mitä virheitä on tullu tehtyä. mutta virheistähän pitäis oppia tai no on semmosiaki sunnuntaikappaleita joitten pää on ku ilmapallo, mut onneksi meikän muhissa sen verran välillä käy tuulenvire, et hyvin on virheistä opittu eikä niitä vastaisuudessa toistella. :)paitsi jos ei lasketa omaa itsesuojeluvaistoa rakkausasioissa. :D

    VastaaPoista

Kuiskaisit ees.