sunnuntai 27. tammikuuta 2013

60 kysymystä rakkaudesta.

Löysin tämän kyselyn kaverini Jennan blogista, ja koska mulla ei kissivahtivuorossa ole muutakaan tekemistä niin samahan se on naputella vaikka tätä.

01. Milloin viimeksi itkit?
-Heti kärkeen kysymys josta ei saa selkoa, mutta oletettavasti tällä nyt ajetaan takaa sydänsuruparkuja. Tuossa viikko uudenvuoden jälkeen, ja siitäkään ei oikeen tullu mitään.

02. Oletko koskaan kärsinyt sydänsuruista?
-Olen.

03. Milloin viimeksi?
-Jollain tasolla kai jatkuvasti enemmän tai vähemmän.

04. Milloin nautit elämästä?
-Koska tässä ei spesifioida tätäkään varsinaiseksi rakkausjutuksi, nii mä vastaan että tänä viikonloppuna. Koska oon nähny kivoja ihmisiä ja käyny mahtavalla keikalla ja tuuskannut ihanien kissilöisten kans, jotka turvottaa mun silmät umpeen <3

05. Oletko koskaan jättänyt ketään tekstiviestillä?
-En muista, mutta todellakin toivon että en oo moiseen syyllistynyt.

06. Onko sinua jätetty tekstiviestillä?
-Mä oon tyttö joka on jätetty almost kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla.

07. Pelkäätkö rakastua?
-En. Pitäskö mun?

08. Satuttaako rakkaus?
-Jos se ei satu niin se ei oo rakkautena mistään kotosin. Mutta ei sen tarvi koko aikaa sattua.

09. Mikä on pahin pelkosi?
-Se että mä jään ihan kokonaan yksin.

10. Kenen kanssa uskoisit olevasi ensi vuonna tähän aikaan?
-Mä kieltäydyn vastaamasta ja paikkaa sen puutteen kertomalla että hajosin tälle kysymykselle ihan sata-nolla.

11. Haluaisitko seurustella?
-Ja mitäköhän mä sitten parhaillaan teen jos en seurustele :D

12. Millainen on unelmien tyttö-/poikaystävä?
-Mulla on monia unelmia ;)

13. Onko sellaista edes olemassa?
-Kukaan ei oo täydellinen, mutta toiset on parempia kuin toiset.

14. Oletko koskaan itkenyt ihastuksesi vuoksi?
-Minäkö? NEVER!

15. Oletko ollut koskaan mustasukkainen?
-MINÄKÖ? NEVER.

16. Oletko pussannut koskaan ketään jonka nimi alkaa P:llä?
-Mikä helvetin kysymys tämä on? Joskus.

17. Kuuluuko seksi seurusteluun?
-Se on tapauskohtaista. Ei sen oo mikään pakko.

18. Pisin seurustelusuhteesi?
-Reilun kolme vuotta.

19. Entä lyhyin?
-Varmaan joku teiniaikojen viikon viritys :D

20. Jos seurustelet nyt, kauanko olet seurustellut?
-No sen reilun kolme vuotta.

21. Pidätkö enemmän pitkistä hellistä suudelmista vai pitkistä kielisuudelmista?
-Vastakysymys: Miks kielisuudelma ei vois olla hellä? Mutta niistä toisista.

22. Osaatko suudella?
-Sen verran että homotki miettii että vois kääntyä heteroksi.

23. Oletko koskaan suudellut vesisateessa?
-Varmaan viimenen asia mitä mä pussaillessa mietin on se että minkälainen keli ulkona on...

24. Oliko se romanttista?
-Ööööö.... Se pussailu varmaan, mutta en usko että edelleenkään sillä kelillä on mitää tekemistä asian kans.

25. Onko kukaan sanonut sinulle päin naamaa "rakastan sinua"?
-On kyllä.

26. Entä oletko sinä?
-Olen.

27. Oletko koskaan sanonut "rakastan sinua" tarkoittamatta sitä?
-En.

28. Kuinka monta kertaa sydämesi on särkynyt?
-Lukemattomia. Ei kai se ihan ehjä ole koskaan.

29. Kuinka monta sydäntä itse olet särkenyt?
-En kuulkaa osaa sanoa tarkkaa lukua.

30. Oletko pahoillasi siitä?
-Olen. Ei sitä voi edes kuvailla.

31. Onko kukaan tehnyt sinulle romanttista illallista?
-Hmm. On. Silti mä taidan olla se joka niitä väsäilee tilanteen vaatiessa.

32. MISSÄ ON KYSYMYS NUMERO 32????

33. Milloin olit onnellisempi kuin koskaan ennen?
-Silloin kun sain osan mun sydämestä takaisin.

34. Minkä kappaleen omistaisit kumppanillesi?
-Ei nyt tuu mitään äkkiseltään mieleen.

35. Onko sinulle omistettu kappaletta?
-On. Mm. Cradle of Filth - Nymphetamine ja Mana Mana - Suikki :DDDD

36. Onko sinulla kuvia jossain existäsi?
-Just tuossa menneenä viikonloppuna sain inboxiin kasan vanhoja kuvia ja siellä oli muutamia.

37. Milloin viimeksi juttelit exäsi kanssa kasvokkain?
-Ei kai tuosta oo ku ehkä viikko.

38. Miltä se tuntui?
-Ihan neutraalilta, no hard feelings. Tässä tapauksessa.

39. Oletko rakastunut juuri nyt?
-Njoo.

40. Miltä se tuntuu?
-No varmaan rakkaudelta. Tilanne on silti hankala.

41. Mikä kappale tuo mieleesi rakkauden?
-Vaikka Toni Wirtanen - Romanssi.

42. Minkä kappaleen aikana voisit ruveta itkemään?
-Hirveän monia. Sentenced - You are the One, mutta se nyt on aika tunnelataus häiden takia.

43. Mikä kappale muistuttaa sinua ihastuksestasi/kumppanistasi?
-No comments :D

44. Haluaisitko olla jonkun tietyn lähellä juuri nyt?
-Tottakai. Vesan. Syöttäisin sille croisantteja.

45. Itketkö usein?
-Viime aikoina harvemmin, mutta noin pitkällä aikavälillä oon tyttö joka parkuu jatkuvasti.

46. Oletko herkkä ihminen?
-Mä valehtelisin jos sanosin että en.

47. Pyysikö elämässä eniten satuttanut sinulta anteeksi?
-Ei. Se vaan niin sanotusti kiersi veistä haavassa. Ja ripotteli vähän suolaa päälle.

48. Ketä ajattelet juuri nyt?
-Sitä joka satutti.

49. Milloin itse viimeksi pyysit anteeksi koko sydämestäsi?
-Eilen.

50. Miltä ihastuminen tuntuu?
-Yks parhaista tunteista ever. Se sopii mulle.

51. Muistatko kenestä pidit viime vuonna tähän aikaan?
-Helposti.

52. Oletko elänyt koskaan vapaassa suhteessa?
-No miten senki nyt sitten ottaa... :D

53. Mieti entisiä kumppaneitasi, kenen kanssa oli aina hauskaa?
-Kaikkien kans on ollut omat hyvät hetket, mutta myös ne huonot. Se on sitä elämää. Ei aina voi olla ruusuilla tanssimista.

54. Ketä mietit viimeisenä ennen kuin nukahdat?
-Riippuu päivästä ;)

55. Entä ensimmäisenä herätessäsi?
-Sekin riippuu päivästä.

56. Oletko ihastunut kyseiseen henkilöön?
-Pfffft. En kommentoi, tulis romaani.

57. Vai kenties rakastunut?
-Hynnnnngh.

58. Vai kenties seurusteletko hänen kanssaan?
-Ihime inttämistä, en ajattele aina samaa ihmistä, antaa nyt jo olla :D

59. Kumppanisi koko nimi?
-Eiköhän tuo saa olla näissä dokumenteissa edelleen insinööri. Jos nyt on ihan pakko.

60. Saiko tämä gallup sinut miettimään vanhoja aikoja?
-No vähän. Enimmäkseen olevaa ja tulevaa.

1 kommentti:

Kuiskaisit ees.