maanantai 14. tammikuuta 2013

Omituisia tapoja.

 Taas kerran haastetta pukkaa, tällä kertaa Lady Satin (Enchantment of Satin) haastoi mut kertomaan viisi omituisinta tapaani.


 Tämä oli hankalaa, mulla kyllä on kasapäin aivan käsittämättömän omituisia tapoja/luonteenpiirteitä/neurooseja, mutta jotenkin kaikki on niihin niin tottuneita että kukaan ei ylläty enää mistään.

 1. Coca-Cola. Jälleen kerran. Mutta ku mä en oikeastaan mene mihinkään ilman, että mulla on pullo mukana. Siis niinkuin vaikka kavereille istumaan iltaa. Nykyään mut näkeekin useammin kokispullon kuin drinksulasin tai siiderin kans. Ja se on aina Coca-Cola original, ei light eikä zero, eikä varsinkaan Pepsi...

 2. Tekstin tuottaminen ja tarkistaminen. Kun mä saan jonku ajatuksen postauksesta, niin kirjaan sen ensimmäisenä ylös mun vanhaan puhelimeen (joku Nokianrotisko, johon mahtuu aivan älyttömän pitkiä tekstejä <3) tekstiviestiluonnoksiin. Tämän seurauksena siellä pyörii aika monia helvetin omituisia tekstinkappaleita, joista en ole itekään ihan varma että mitähän pirua mä oon taas ajanut takaa. Anyway, sitten kun siellä alkaa olla jotakuinkin kokonainen postaus kasassa, niin siirrän sen paperille, samalla tarkistaen järkyttävimmät ajatus- ja kielioppivirheet pois. Paperilta mä sitten viimein naputtelen tekstin tänne, tai eri blogiin. Tää on tämmönen prosessi. Ehkä mä pelkään päästää ulos täysin spontaania postausta.

 3. Nukkumisneuroosit. Joita ei kyllä suuremmin ole kuin yks. Jos mä nukun jonkun muun kans, niin mun on pakko nukkua seinän puolella. Voitte vaan kuvitella minkä päänsisäisen kriisin aiheuttaa sänky joka ei ole seinän vieressä... Pointtinahan on siis että jos nyt joku äärimmäisen sekopäinen moottorisahallaraiskaaja ryykää huoneeseen, niin mä olen hieman pidempään turvassa. + On tietysti äärimmäisen kiva könytä nukkumakaverin yli kun pitää mennä esimerkiksi vessaan.

 4. Osittain itsestäni riippumattomista syistä mulla on maailman typerin tapa joutua aivan älyttömiin tilanteisiin. Ei puutu vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ku minä ja mun ystävät pistetään hösseliksi. Onneksi mä kuitenkin tosi harvoin  joudun olemaan yksin näissä mun erinomaisen oudoissa skenaarioissa, yleensä jollakin on kyseenalainen ilo jakaa mun ajoittain itsekin aikaansaamat mitävittuatässäkeilahallissaoikeintapahtuu -experiencet. Voi toki olla, että jos oisin vähemmän impulsiivinen tapaus, niin mysteeritilanteita ois vähemmän. Mutta sitten varmaan en ois sama Hanna Paitaressu, joten hiiteen moiset ajatukset. Sitäpaitsi, nopeat liikkeet on näyttäviä.

 5. Pakkomasentuminen ja peruspessimismi. Joskus totesinkin olevani ihmisenä riemukas kuin blackmetalmiehen vaatekaappi, eikä se kauas mene vieläkään. Masentuneena olo on mun luonnollinen olotila, ja nyt kun mikään ei masenna, niin tuntuu että pitäis äkkiä keksiä jotain, mikä oikeuttais mut olemaan säälittävä ja angstinen ihmisperse. Tämä siis siksi että mä pelkään, että mitä kauemmin mä olen onnellinen ja iloinen, niin sitä lujempaa se sattuu pudota sitten tulevaisuudessa. Mulle kerrottiin aika vasta että mun ajattelutapa on hyvin typerä, ja kyllä, mä olen samaa mieltä. Ja mitä tulee tähän tämänhetkiseen pakkomasentumiseen... Se onnistuu IHAN HELVETIN HUONOSTI. :D (kiitos <3 asianosaisille.)

+ ekstrana kohta 6. Mä pystyn jaarittelemaan älyttömän pitkään yhdentekevistä aiheista... Jos joku ei huomannut.

 Ja ja ja... Eteenpäin pitäs haastaa siis 15 (herraperkele) inspiroivaa blogia. Nyt oikiasti! EN! Koska me ollaan nyt täällä mun omassa henkilökohtaisessa todellisuudessa, niin 5 on ehdottomasti yhtä kuin 15, niin tämän haasteen saa nyt ottaa vastaan Riikka (Voi VITUN Lifestyle, Vapeurs d'acétone), Vexation (Ajattelematonta Ajattelua), Roselyn (Can You Feel It) ja Miia (Another Day, Another Way). Jotta lista ei olis aina ihan sama, niin katotaan tekiskö Ayanae (Drunk mind, sober heart) tästä jotain tumblriin! Toki jos joku muukin tämän haluaa tehdä, niin senkun surutta sanotte että joo joo, Hanna haastoi.

 Asiasta pottumuusiin. Kuunteleeko kukaan muuten ikinä näitä mun soundtrackbiisejä?

                                    


1 kommentti:

  1. Tein haasteen mutten haastanu ite kettää koska oon rebel! http://ayanae.tumblr.com/post/40523010881/haaste

    VastaaPoista

Kuiskaisit ees.