tiistai 8. tammikuuta 2013

Ajatuksia tuuliajolla, 4.

 Mä tiedän että mun piti olla hiljaa seuraava vuosisata, vaan mitäpaskaa, minä hiljaa? Sen ku näkis. Ystävättäreni sanoikin: "Ei, sä et voi olla kirjottamatta. Se on sun luonto." Taitaa muuten olla tosin asia mitä mulle on hetkeen taas sanottu.

 Mitään varsinaista aihetta mulla ei tässä postauksessa ole, eikä tule olemaankaan. Sunnuntain tekstintuottoripulin ja eilisen illan tunnevuoristoradan jäljiltä mä tunnen itseni aika kuiviin väännetyksi. Mä olen antanut ihan kaikkeni, sydäntä myöten. Eilisen illan päätteeksi mulla oli suunnitteilla oikein kunnon itkuparkumaraton, oli tarkotus niistää paketeittain nessuja, katsoa loopilla Stitchin kuolemaa ja rypeä itsesäälissä (koska itkeminen on puhdistava kokemus, vähän niinkuin on suolihuuhtelukin.) mutta asetuksissa ilmeni vikaa. Sain aikaan keskimäärin kaks kyyneltä ja sitten... Se vaan jotenkin... Loppui. On se nyt yks perkeleen kumma ettei tyttö pysty puhdistautumaan itkemällä, ehei, kaikkea muuta. Älytön kakspuolinen ämpäri koko juttu, mutta jollakin tavalla myös positiivinen yllätys. Toivottavasti myös jollekin muullekin kuin vain mulle itselle.
  Mä en noin muutenkaan ole ollut viimeisen parin viikon aikana mikään loogisen ajattelun riemuvoitto, mutta nyt on pudonnut matkasta viimeisetkin järjenhivenet. Tarkotan, että eihän nyt ole mitään järkeä siinä, että masentuu siitä ettei masenna? (vaikka en ees masentunu, sekin tuli aika puskista.) Vaan eiköhän tämä tästä vielä murheeksi muutu, terveisin Hanna, parantumaton pessimisti.

 Sunnuntain herrasmiespostauksesta jäi muuten uupumaan seikka jonka tajusin jälkeenpäin. Herrasmies ei edelleenkään itketä naista tahallaan, mutta jos hän silti itsestään riippumattomista syistä saa ladyn kyyneliin, niin hän ilman muuta lohduttaa tätä, ja tekee parhaansa kohentaakseen ladyn mielialaa, ja pyrkii korjaamaan aiheuttamansa henkiset vauriot, jos resursseja on. Ja mä tiedän että monilla olisi, mutta ei ole kiinnostusta niitä käyttää. Tämän takia he eivät ole gentlemanneja.
 Todettava siis kuitenkin on, että tunnen ainakin kaks aitoa herrasmiestä <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.