maanantai 3. syyskuuta 2012

Ulkonäkökäsitteet viturallaan.

 Niin kauan ku oon tuntenu tuon mun pikku kaksostytön, niin se on hihitelly mun viehtymykselle rumiin miehiin. Mun insinööri on kuulemma poikkeuksellisen hyvännäkönen ollakseen mun mies. Kuitenkin, mun termistö aiheuttaa monesti hämmennystä kanssaeläjissä. "Ruma" on mun kielenkäytössä lähinnä "persoonallisen ja mielenkiintosen näkönen". "Susiruma" puolestaan tarkoittanee "no nyt muuten meni jo TODELLA persoonalliseksi ja mielenkiintoseksi!" ja "jäätävän ruma" on "NO-ETTEKÖ-TE-NYT-HERRAJUMALA-TAJUA-KUINKA-IHANA-TUO-ON!" Eli oikeastaan mun kiero mieli on vääntäny ruman kehuksi. Mutte se kyllä pätee vaan miessukupuoleen. (että ihan turha vingahtaa että oisin keksiny tän vaan siks että oon ite tälläi pottu) Naisista en sano mittään. Muutaman kerran on tullu vähän omituisia katseita ku sen kummemmin pohjustamatta olen todennut jolleki poikaparalle että se on ruma... Siinä vaiheessa sitä vasta huolestua kannattaa ku haukun jonku "ihan komiaksi". Silloin on kyseessä luultavasti maailman persoonattomin ja mielenkiinnottomin tusinatapaus. Kärryillä vielä? Ruma on kaunista ja kaunis rumaa. "Hyvännäkönen" on sitten taas hyvännäkönen vaikka voissa paistais. Siinä vaiheessa ku mä alan heittelemään huomautuksia tyyliin "näyttää ihan Klonkulta", "eepee" ja "eijumalautasaatanaettäonkihirviännäkönen", niin dude alkaa jo olemaan kohtalaisen ämpäri päähän -matskua.
 No ei vaan, pointtina nyt yritti olla että yleensä semmoset Disneyprinssi/kiiltokuva/teinien idoli/younameit miessukupuolen edustajat on ihan jäätävän tylsän näkösiä ku kaikki näyttää jollain tasolla tulleen samasta muotista. Rumat (eli siis mun rumat) puolestaan herättää kiinnostuksen sillä että ne ei ole siloiteltuja ja sliipattuja. Perkelettäkö kukaan ulkonäölleen mahtaa vaan kuitenki. Mun lempirumilus on laiha ku heinä, sillä on luihu naama ja vinot hampaat ja överikorkea otsa. Yks mielenkiintosimman näkösiä miehiä EVER.
 Nyt sit hetkeksi nurkkaan mun ulkonäköplörinät, ja otetaan askel eteenpäin. Hypoteettinen tilanne jossa tapaan kaks miessukupuolen edustajaa, toinen hyvännäköinen ja toinen pahannäköinen. Kumpaakaan en matkaani huolis tutustumatta. Nimittäin tää hyvännäköinen saattaa tunnissa puhua ja perseillä ittensä niin totaalisen Klonkuksi ettei mitään rajaa. Jos sillä on aivon tilalla hattaraa ja käytöstavat smoothit ku rautakangella, niin melko vinhaan siitä tulee "hyihelevetinperselähevetäänsiitäsenkibakteeri". Vastavuoroisesti tää pahannäköinen kaveri saattaa helposti sulavalla käytöksellä, huumorilla ja henkevällä keskustelulla puhua ittensä ruman eli mielenkiintosen rajan yli ja pitkälle.
 Olihan taas varmasti tarpeeksi monimutkaista?
 Ennemmin ruma kuin täydellisen tylsä. Vähän ku meikä!

 Ja koska tässä ei ollu mitään tolkkua nii biisi jatkakoon samaa linjaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.