keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Vanhat kunnon kymmenen juttua.

 VVL:ssahan me harrasteltiin "10 asiaa jotka vituttaa" -postauksia. Nyt mennään vähän erillä, nimittäin 10 juttua jotka tekee mut onnelliseksi tai saa hymyilemään tai muuta vastaavaa. Täältäpä sitä tulee!

 -Itsestäänselvästi ystävät. Tuskin tarvii erikseen selittää miks näin. Ystävät nostaa mut jaloilleni, halusin sitä tai en. Mikä sen parempaa ja onnellisempaa aikaa ku pitkä ilta parhaiden ystävien seurassa kun on turvallinen olo ja saa olla oma itsensä, mitään ei tarvi piilotella.

 -Musiikki. Tästäkin asiasta oon meuhannu siihen malliin että ei liene kellekään epäselvää että oisin aika onneton ilman soittolistoja puhelimessa ja koneella. Tosin kyllä välillä itkettääkin, mutta varmasti itkettäs enemmän jos istus hiljasuudessa.

 -Tekstiviestit. Mää oon ehottomasti tekstari-ihminen, ja koska oon myös yöihminen, niin yks parhaita asioita mitä tiiän on saada kolmelta aamuyöllä joku suloinen viesti ihmiseltä jota on ajatellu ja näin huomata että muakin on ajateltu. Ehdotonta rakkauskyttyrämatskua.

 -Monsterilapsukaiset. Koska olen keräilijä, niin uus yksilö hyllyssä piristää mahdottomasti. Nyt tosin rahatilanne ei salli uusien lasten hankintaa. Harmi sinänsä, kun taas ois tullu kauppaan uusia.

 -Hyvä ruoka. Koska hyvä ruoka on hyvää ja syöminen kivaa. Ja pekoni on maailman maukkain vihannes. That's it.

 -Tämä bloginkuvatus. Vaikka tää aiheuttaa mulle sydämentykytyksiä ja suorituspaineita niin hukassahan mä oisin ilman tätä henkireikää. Okei, ja mun incognito-blogia, jonka osoitetta en tosin vielä ole valmis paljastamaan.

 -Insidevitsit. Ehkä mun ja Vesan perseilyt vois olla laatuesimerkkejä tästä, jos niitä nyt missään olosuhteissa voi laadukkaiksi väittää. Ihmiset jotka puhuu puutaheinää järkevästi on suloa.

 -Rakkauskyttyräjutut. Tottakai nyt kehut ja kauniit sanat ja sen semmonen saa hymyilemään ja toisinaan leijailemaan.

 -Juoruilu. Huippupuuhaa, soittaa kaverille parin tunnin puhelu, hoitaa tiedonsiirto ajan tasalle, ja varsinkin jos joku on tehnyt jotain tympeää, niin suunnitella kaikkea sen kurjan päänmenoksi. Joten juonittelu niputettakoon tähän.

 -Disneyn elokuvat! Mä en tajua miks tarvin Riikan apua tähän kohtaan, koska tämähän nyt on almost itsestäänselvyys. Siitä on aikaa ku oon kattonu ko. leffoja seurassa, mutta onneksi ne viihdyttää aika hyvin myös omassa seurassaan. Minä oon Disneytyttö varmaan hautaan saakka.

Sitte vielä biisi joka saa hymyilemään <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.