lauantai 16. maaliskuuta 2013

Megabailauspostaus.

(jossa ei oikeasti ole päätä eikä häntää, mutta missäpä tällä hetkellä olis.)

 Vexation jo kirjoittikin vähän tämän asian suuntaan, mutta mä vien tätä nyt vähän eri tontille kuitenkin.

 Mä kyllä osallistun mielelläni mahdollisimman moniin pirpaloihin ja illanviettoihin ja sen semmosiin, mutta jotenki kuvio on aina melko varmalla ennustettavissa. En tiiä onko kyse kulttuurista vai siitä että tunnen vaan tietynlaisia ihmisiä, mutta tuntuu että aina se kokoontumisen perimmäinen tarkotus on päihtyä. Jollain tapaa kaipaan peruskouluaikasia kotibileitä, tanssia ja sen semmosta. Ei sillä että osaisin, se vaan on kivaa.

 Meillä oli joskus kauan sitten tapana pitää teemabileitä. Nekin on jääneet menneisyyteen. Harmittaa.

 Mä en tiiä johtuuko nämä mun tuntemukset siitä, että itellä ei enää kiinnosta kauheasti tuo päihtymispuoli. Jotenki viimesten kolmen vuoden aikana oon vähentäny oman juomiseni lähes minimiin lipsahtamatta kuitenkaan totaalikieltäytymiseen. Ja oon huomannu että voi olla ihan uskomattoman hauskaa, vaikka ei joiskaan ku yhen, tai pitäytys pelkässä limukassa. Rohkenen ehdottaa, että ite kukanenki tykönään vois kokeilla. Saattaa oppia itestään jotain uutta. On ihmisiä jotka herra nähköön tietää olleen aikoja, jolloin mä en ole todellakaan sylkenyt lasiin.

 Tälle kevättä on tiedossa jo muutamatki kekkerit, ja pystyn aika varmaksi ennustamaan joidenki kulun. En mä kiellä etteikö ois kiva tavata ystäviä ja kavereita ja uusia ihmisiä, mutta jotenki aina samat kuviot toistuu. Tyypit juo liikaa ja tulee ihmissuhdedraamaa (ja voi herraperkele että tätä lajia tuleekin piisaamaan!) ja riitaa ja sammumisia ja sen semmosia. Vaan auta armias jos en menekään, seuraavana päivänä kuuleekin sitten että kehittyi ihan megaluokan bileet, eikä ikinä koskaan ennen ole ollut niin mahtava meno. Ja sitten tympäsee ku ei mennyt. Sama juttu jos lähtee kesken.

 Tätä kirjotellessa sain ajatuksen teinikotibileet -teemabileistä. Tosin siihen saattas tarvita jo omakotitalon tai vähintään rivarinpätkän.
 Mulla on jossain tässä asunnossa lista eri ideoista teemabileitä varten.  Kerättiin niitä ylös sillon ku niitä vielä pidettiin. Ehkä parhaana ajatuksena on jäänyt mieleen ajatus nudismi-teemabileistä. Kukaan ei vois ainakaan vedota siihen että ei ois mitään sopivaa asua...
 Muuan uusivuosi meillä oli MIB-bileet. Joissa ite kukanenki sai päättää oman MIB:nsä. Annettiin Muruapinan kans vähän vinkkejäkin avuksi!

 MOST INSANE BITCHES
Mitä Ilmeisimmät Bakkanaalit
Muistatko Ihanat Banaanit
Maksa iskussa -bileet
most infernal bambi
Masochistic ______________ buttsex?
my infernal boobs
Money, Intelligence, Boobs?
Masochistic Institution Blues
Mentally Insane Bitches?


Musta tuntuu että kirjotan aika usein omasta suhteestani alkoholiin. Ei mulla oo mitään kohtuukäyttöä vastaan, ja kyllä mä iteki saatan tirpasta pikku kännin päälle jos musta tuntuu että tilanne sitä vaatii, mutta joku roti se on silti oltava. Mä oon muutamissaki bileissä törmänny semmosiin "eikö kellään ole raakaa viinaa, mun on PAKKO saada pää sekasi" -tapauksiin. Mä en vaan tajua että mikä pakko. Mun käsitys on kuitenki se, että saattas olla hauskempaa ku muistaski jotain kekkereistä. Ja että krapula ei ole suoraan verrannollinen lystin määrään.

2 kommenttia:

  1. Kotibileet... oi niitä aikoja! Ja ne mökillä pidetyt pippalot jossa meillä oli oikeen tanssilavakin (tosin se oli pienin lava ikinä, mutta silti)! Ja ilta päättyi siihen että meikä oli impparin kanssa ajamassa ihmisiä pois pihasta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullapa on kuvia niistä kekkereistä. Mä taisin olla aika järkyttävässä soosissa ja parkua vintillä, mutta who cares, se oli nuoruutta se. Miks Red Magic Icea ei saa enää :/
      Oo sää haulikkomies nii mää oon viikatemies.

      Poista

Kuiskaisit ees.