keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Seikkailupäiväkirja, osa 2

3.4.2013, 10.32
Raision tukikohta, vai päämajako tämä on?
Jos jaksaisin ottaa kuvia niin voisin esitellä tämän penthousen tässä, mutta koska oon laiska ja mulla ei oo ku 20 lukijaa, niin en viitti panostaa, joten kuvakooste tulee ehkä seikkailun lopuksi.
Reso tuntuu aika kivalta, vaikka kai mulla joku jetlag on ku päätä särkee ja muutenki kurja olo. Ja ei johdu krapulasta, en nimittäin lähteny kaljalle sen vinkeähattuisen insinöörin kans vaikka se pyysi. Hyvä minä.

12.33
Emmätiiä, kai tää joku rekkakuskien viimeinen leposija on.
Ystäväni haki mut kyytiin Raisiosta, ja nyt ei ole kyllä niin mitään hajua missä olen. Kahville piti mennä, mutta ei täällä kyllä kahvia ole!
(Jälkeenpäin selvisi että olin Ruskossa. Ei muuten paljo eronnu Oulun samannimisestä alueesta.)

13.12
Shell, Oriketo
Saihan sitä kahviakin. Kahvia ja rekkakuskeja, truly made my day. Tuolla mun residenssissä on sellanen kahvinkeitin, että mä luultavasti saisin rakennettua ydinpommin tai helpommin käytettävän kahvinkeittimen ydinpommista ennenku saisin sillä värkillä kahvia aikaan.

15.05
Penthousen parveke.
Arska paistaa nätisti tähän, ja on lämmin. Sama kölliä baden-badenilla ja tehdä muistiinpanoja. Vielä ku paistas niin reilusti että aiheuttas pisamia ^_^
Ystäväni tosiaan ajelutti mua pari tuntia vähän pitkin ja poikin lähialueita, ku ei oikein keksitty että mille alettas. Siinähän se sujui kuulumisten vaihto sivussa. Herra myös toimitti mulle muutama vuosi takaperin lupaamansa absintin, jopa korkojen kera eli kahden pullon verran. Saatesanoina oli "pieniähän nuo pullot on, mutta kyllä sunlainen pieni ihmiskeiju niillä kännit saa." Joo-o, mun nykysellä kunnolla ja kulutuksella viikon blackout vois olla lähempänä totuutta. Vielä pitäs keksiä että kenen kans mä ne absinttitumut kiskasen :D



18.05
Raision tori, ainaki melkein.
Pitihän se vielä lähtä tsekkaamaan vähän tämän cityn ihmeitä, eli paikalliseen ostosparatiisiin Myllyyn. On my way to BR-toys!

19.29
Reson kattohuoneisto.
Olipahan turha ostarireissu, mutta tuli tehtyä sekin. Mukaan tarttui tukkakukkia ja kirjoja, ja nyt kuumottaa tuo Pretty Little Liarsin eka kirja. Mutta jos alotan sen nyt niin se menee parissa tunnissa. Tälle iltaa on sitten ohjelmassa saunaa ja tukanvärjäystä ja yleistä paskanjauhantaa. Ihan ku viimeksi mainittua ei ois jo ehditty.
Pikkusen on ikävä joitain ihmisiä Oulussa, mutta ei ainakaan vielä niin megalomaaninen että tarvis jättää seikkailu tähän ja palata. Pusuja ja haleja kuitenkin, vastaanottajat kyllä tietää <3

21.29
Mikä-Mikä-maa.
Pakko tän on olla joku toinen todellisuus ku istun kaikessa rauhassa ja annan värin vaikuttaa...Kulmakarvoissa. Ja aion antaa tuon naisen vielä nyppiäki ne. Vienosti itsetuhoista, I know.

22.19
Back to reality.
Nyt on molemmilla hiukset ja kulmat kuosissa, tosin mua vieläki itkettää ku kävi kipiää :D
Täällä on muuten kevät ihan tosissaan, tuolla partsilla kestää käydä vielä tähänki aikaan tupakoimassa röyhelöpöksyissä. Pure awesomeness.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.