torstai 4. huhtikuuta 2013

Seikkailupäiväkirja, osa 3

3.4.2013, 23.30
Reson vierassviitin höyhenpatjoilla.
Nyt mä tiedän kenen kans haluan absinttini juoda! Lälläslää.

23.43
Sama paikka.
Onhan tämä hieman korutonta, mutta mitä sitä kaunistelemaan. Ikävä. Tai ehkä kaipaus? Haikeus? Semmonen kuiten mikä saa aikaan pienen hymyn, eikä vaan kyyneliä.

MIKSI aina ku luen jotain, mikä sijottuu Etelään niin tulee uskomaton halu päästä sinne? Olla osa sitä? Enhän mä halua Salemiinkaan. Ei mitään järkeä.

4.4.2013, 01.19
Vähät minun sijainnista, mutta missä helvetissä Nukku-Matti on?
Tuossa illalla kuulin ku joku kanttura sano telkkarissa että hän ei oo joutanu "hankkimaan" parisuhdetta. Mulla tuli vähän semmonen WTF-experience. HANKKIMAAN?? Ai niinku tilata nettikaupasta ja pistää osamaksulle. Mitähävvittuanytaas... No, mun mielestä parisuhdetta ei "hankita". Mä ainaki ajaisin mieluummin itteni yli potkukelkalla ku oisin suhteessa jossa tietäisin olevani "hankinta".

14.04
Raision poliisiasema/Reso polisstation
Edelliseen palatakseni, että kyllähän "hankinta" kuulostaa joltaki mihin ei liity tunteet mitenkään. Sellai että mennään supermarkettiin ja valitaan vähiten ruma ja sopuhintainen. Vähän että väliäkö tuon että kuka se toinen osapuoli on, kuhan parisuhteen saa. Ehei mahdu mun käsitykseen. En mä keksi validimpaakaan ilmausta, mutta ei, ei hankinta. Mun rajallinen ymmärrys sanoo että ois ihan terve lähtökohta tietää, että kenen kans sen parisuhteen haluaa.

15.45
Defenitely Ruotsin puolella, eli Turun IKEA.
Mini-adventure in my adventure. Eukot kävi vähän tauluostoksilla. Mä vielä kysyin "mahtuuko tuo varmasti autoon?" ja vastaus kuului "MAHTUU MAHTUU". Totuushan meinas näyttää toiselta. Käytettiin lähes kaikki vippaskonstit, mutta EI, me ei saatu tuota tauluparkaa mahtumaan Volvoon... Ennenku tää mun beibe keksi että avataanpa tuota takaikkunaa. Mua masentaa, munhan tässä piti olla insinööri avoliiton kautta.!
"Olen valinnut sinut
tule viereeni
tule viereeni
nukkumaan
Olen valinnut sinut
tule viereeni
en päästä meitä
hukkumaan"

22.42
And back to penthouse again.
Melkonen päivä ollu. Mä sain hankittua uudet simmut ja kotiutin myös uuden lapsukaisen, ja huomenna on ehkä pakko palata yhteen kioskiin hakemaan uus mekko. Ainii, ja ostin mä uuden hammasharjan!
Hieman tuliaisostoksia sain kans tehtyä, mutta niitä täytyy vielä jatkaa. Huomenna tai lauantaina ois tarkotus kiskasta ykköset ylle ja lähtä katteleen tuota paikallista yöelämää. Tähän väliin vanha viisaus erään herran suusta noin kymmenen vuoden takaa: "Minähän kyllä panen kaikkia kaksjalkasia pullasorsasta tikapuihin, mutta EN turkulaisia miehiä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.