maanantai 8. huhtikuuta 2013

Seikkailupäiväkirja, osa 7

7.4.2013, 22.07
Penthouse.
Mä mainitsin tuossa että ajoittain tuntuu, että notkun aika paljon online facebookissa ja muutenki netissä. Nyt ku on ollu tämmönen vierotus päällä, niin mä huomaan että mulla on liikaa aikaa ajatella. Ei voi niin sanotusti paeta omia ajatuksia, jotku on jopa pakko ajatella loppuun. Asia jota oon koittanu vältellä aika kauan. Joidenki ajatusten osalta. Tuntuu jännältä. Taas askel ihmisenä kasvamisessa? Tätä menoa mä alan olla aikuinen niin fyysisesti ku henkisestikin.

23.00
Sama sijainti.
Voiko olla liian myöhäistä kiittää? Jos ei vaan oo tajunnu asiaa sillon ku se oli ajankohtainen? Kolmen kuukauden jälkeen tuntus vähän omituiselta ottaa asia esille kiitettävän kans. Silti, omituiselta tuntuu myös olla henkilökohtaisesti kiittämättäkään, kun asian tajusi. En tiiä miten edetä.

8.4.2013, 09.54
Ei muutosta sijainnissa.
Aamut on tyhmää. Ajatus ei ikinä koskaan kulje ja tekstiä ei synny. Eikä mitään muutakaan saa aikaan. Hynnngh.

13.10
Penthousen keittiö.
Yllätti huomata, kuinka paljo on kaivannu näinki lyhyen tauon jälkeen itekseen riehumista keittiössä. Vaikka mä nautin esim. Kellarikerhossa keittiönatsina olosta ja muiden orjuuttamisesta, ja ajoittain on hyvinki mukava kokkailla ystävien kans, niin ehkä eniten silti tykkään ku saan hoitaa mun aggressiivisen ruuanvalmistuksen itekseen. Mutta lopputuloksista en kyllä välitä nauttia yksin, yksin syöminen on masentavaa.

13.21
Penthousen ruokasali.
Huomasin tuossa että insinöörin ja kumppaneiden  jokakeväinen mökkiviikonloppu lähenee ja lujaa. Ei varmaan tule yhtä eeppiset kotimeiningit mulla ku viime vuonna, mä en ole vieläkään päässy ihan yli mun ja Riikan pelkotilakrapulasta ja siitä hirvittävästä rouskuvasta paprikasta.
Jotain häppeninkiä vois toki keksiä koska home alone, mutta jos suunnittelee, nii eihän siitä mitään tule. Samasta syystä ajattelin täyttää vuosiakin kaikessa hiljaisuudessa.

14.18
Atk-tukikohta.
Kauemmin ku 5 minuuttia kirjautuneena facebookiin ja heti huudetaan kymmenessä ikkunassa. Miksei tätä tapahdu ku olen yksin kotona? (no ehkä siksi että siellä oon 24/7 online...)

Mä en oo muuten syöny seikkailun aikana ihan yhtään pekonia!

15.23
Mun on ihan pakko saada jakaa tää tieto, että olen taas asteen verran sivistyneempi. Mutta en oo vaan koskaan aiemmin tullu ajatelleeksi, että Louisianan osavaltion nimellä SAATTAS EHKÄ olla tekemistä Ranskan Ludvigin kans. Nyt on älykäs olo!

16.14
Penthouse.
Rupespa äkkiä kismittämään taas se Imaginaerum-leffa. Viime syksynä oli puhetta kaverin kans että mentäs kattomaan sen yhdessä, mutta tuli pari muuttujaa. Sitte yhtäkkiä oliki jo joulu ja piti todeta, että eihän se enää pyöri. Syletti. Pakko tyytyä dvd-versioon joskus tulevaisuudessa, mutta en mä usko että se on yhtään niin kiva kattoa telkkarista ku mitä ois ollu isolta kankaalta :/

16.35.
Atk-tukikohta.
Taas sataa lunta. En ihan yhtään tykkää. Piti olla kevät? Mua on huijattu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.