maanantai 8. huhtikuuta 2013

Seikkailupäiväkirja, osa 8

8.4.2013, 17.42
Edelleen penthouse.
Tiskasin äsken. Siitä sitten tuli mieleen tämä mun toteamus siitä että tiskaaminen on minulta osoitus äärimmäisestä rakkaudesta. (Ja Vesselin ei tarvi yhtään huolehtia vaikka en viimeks tiskannukaan, mää rakastan silti <3) Pysähdyin miettimään asiaa ja totesin, että sitä ei lasketa, jos mua pyydetään tiskaamaan. (tosin jotain vois päätellä siitä että kieltäydynkö nätisti vai otanko tiskiharjan nätisti räpylään.) Nämä mun rakkaudenosoitustiskaamiset on aina olleet vapaaehtoisia, koska oon halunnut yllättää tiskien omistajan iloisesti. Koska kukaan ei pidä tiskaamisesta. Minäkään en, ja mun ystävät tietää sen. Senpä takia jotku heistä osaa kysyä, kun tapailen jotakuta, että "etkainää oo tiskannu sielä?" Jos mä vastaan että en, niin kommentti on "No sitte ei vielä tarvi huolestua" -tyyppinen. Jos taas ilmotan että tiskattu on, niin hyvinki saattavat alkaa vaatimaan miestä jo näytille. Koska siitä tietää että mä olen tosissani. Siis tosissani. Vaikka kai ne tietää että saatan mä olla sitä ihan tiskaamattakin.

19.09
En ees kerro missä.
Mun tekis ihan hirveästi mieli järjestää jotku pippalot. Sais pistää pöydän koreaksi ja kasapäin hyviä ystäviä samaan paikkaan. Mutta, kuten aiemmin sanoin, vietän synttärit itekseni, koska mulla ei ole silloin kotia. Ja koska ei ole kotia niin ei voi pitää tupareitakaan. Masentava tilanne. Yhh. Vaikka ei kai tässä iässä enää kuuluskaan juhlia synttäreitä. Mummun mielestä 21  on viimenen ees etäsesti merkittävä ikä juhlia ennenku sitte ruvetaan juhlimaan vaan pyöreitä. Ja seki lopetetaan sen jälkeen ku on täytetty 50.

20.44
Ketä kiinnostaa missä mä olen? Niinpä.
Takana taas yks kierros penthousen saunaosastoa. Nykynen tupa Oulussa on masentava, ku ei ole omaa saunaa. Muutettiin ko. torppaan syksyllä 2011, ja oon muistaakseni käyny taloyhtiön saunassa tasan kerran ja siitäkin on pian vuosi. Tämä spesiaalitapaus oli kesällä 2012, simuloidun mökkijuhannuksen yhteuydessä. Koska täytyyhän mökillä saunoa!
Mulla on harmittavan vähän muuten kavereita joilla on sauna + jotka tykkäis saunoa + jotka vielä huolis minutki matkaan :D Ankiata tää mun elämä.

Ei kelläkään sattus olemaan mitään ideoita siitä että mistä sitä rupiais postaamaan sitten kun seikkailu on loppu? Itellä lyö vähän tyhjää. On mulla pari valmista jemmassa, mutta oisko jotain tiettyä mistä joku tahtos lukea?

21.15
Oma todellisuus.
Joku ihan hirmunen virtapiikki iski ajatuksiin ja ja nyt taas ois niin helvetisti kirjotettavaa, vaan siitä tulis ihan uskomattoman sekavaa ja henkilökohtasta sekametelisoppaa. Mua tympäsee tämmönen ku ei pysy kupoli kasassa sen vertaa että kokoais järkeviä lauseita. Sitte kuitenkaan toisaalta ei tympäse! Koska täällä mun todellisuudessa on aika hauskaa. Täällä nimittäin menee kerranki niinku mä suunnittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.